czwartek, 9 lipca 2015

Ciało świetliste



Lekkość i moc zarazem, a w ich szybkości ruchów precyzja,
Dwa stany życia jednego pod wodą, a drugiego w kokonie,
Aby za sprawą skrzydeł i tęczowego pyłku, w drugim, latać.




Czy będzie transformacja podobna do wzrostu nasiona drzewa,
I ma nam coś przypominać o dwóch stanach jedności światów?

https://obrazyintuicyjne.wordpress.com/2015/07/06/zapiski-z-podrozy-odc-12-cialo-ka/

Podobnie jak moja koleżanka Ania czuję to egipskie KA,
Jak ogień przestrzenny naszego bytu, z tą wodą bliźniaka.

Czy to wtedy, gdy się połączą wyrosną nam skrzydła aniołów?
Ciało fizyczne z mentalnym, eterycznym jak i przyczynowym,
Powstanie wtedy to ciało duchowe z ich połączenia krystaliczne.

Świetliste..

http://tamar102a.blogspot.com/2015/07/bio-krystaliczne-przesuniecie.html

Czy to przypadek, że pisząc w tym konkretnym miejscu przyszedł tekst,
Który zaraz wkleiłem na drugim blogu Dnia -myśli tekst o krystalizacji?

Jak już wiemy nie ma przypadków i pisałem o tym, że jesteśmy,
W ostatecznej fazie trzy letniego okresu transformacji po 2012 r.

To było kiedy sam wstąpiłem na ścieżkę duchową w 1997r. mentalnie,
Potem czekałem, że coś się zadzieje, ale nic z tego, a za to już po roku,
Stałem się wolny i rozwiązałem już dwa związki; ten osobisty i z pracą.
Wtedy wymeldowałem się z Warszawy i wyjechałem do Kudowy dla Jogi.




Tak więc ja nie mam wątpliwości, że transformacja się dzieje,
Choć dookoła takie zniszczenia w przyrodzie i w stosunkach.

Ciekawi mnie też jak to my sami zaczniemy odbierać zmianę przyrody,
Ale na pewno będziemy widzieć inaczej, jak ślepiec, co też widzi kolory,
Ale sam nie wie, jak się do różnicy kolorów i całości obrazu ustosunkować.



Czy czeka nas takie doświadczenie zaufania do bliźniaka,
Czy w ogóle można mu zaufać, to nie miejmy wątpliwości,
Ale czy On nam zaufa, kiedy razem się połączymy w jedno?

Jedno jest pewne coś wielkiego świta...



http://thespiritscience.net/2015/07/06/how-to-connect-with-your-twin-flame/

13511931399386

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz