niedziela, 26 lipca 2015

Co jest poza nami i w nas?



Co jest prawdziwe i nie prawdziwe,
Wszystko jest w nas i wyobrażenia.

Czy Bóg, czy duch to wyobrażenia,
Więc one są nami, albo ich nie ma.

Uświadomienie sobie tego jest samoświadomością,
Poza świadomością myśli o tym, też nie ma niczego.

Ja Jestem we wszystkim, co widzę i co czuję,
Co jest we mnie i co na zewnątrz namacalne.

Jestem wszystkim, a więc jestem Stwórcą,
Wszystkiego co jest, było i zawsze będzie.

Jestem w stosunku do innych kroplą oceanu,
On jest mną, a ja nim, niezależnie co się stanie!


Prawda cię wyzwoli, ale jaka prawda, nikt już nie wie,
Każdy ma swoją, a więc słusznie ją broni, bo jest jego.

Nie warto się nam spierać z samym sobą,
Bo każdy z nas jest odbiciem pierwszego,
Czy Adama i Ewy, czy Adama Kadmona,

To przecież nie ważne, tak jak krople w oceanie całości.
Gdy sobie to uświadomisz, to staniesz się wolny w teraz,
Nie ważne co było, kiedy myślałeś inaczej i co inni myślą.

Cały czas tłumaczę, że jesteśmy jedno co siedzi przed pulpitem,
Kosmicznego komputera i do którego zaczął się ciągle powielać.

To taka gra komputerowa mnożenia siebie samych w dwoistości,
Masz problem to go rozkładasz na części stale dzieląc na połowę.

 

Tak powstała zygota z dwóch i zaczęła się dzielić, 
W nieskończoność możliwości doskonałego obrazu.

Każdy jest tu inny, ale przez to ciekawy,
Spełniając rolę kawałka puzzla czy lego.

Od prostego podziału do nieskończoności skomplikowanych form,
Do procesu odwrotnego syntezy to co najkorzystniejsze dla całości.

 

Umysł jest pewnym Matriksem w którym zamknięta świadomość,
Realizuje samą siebie w kwantowym przedziale czasu i przestrzeni.

A więc paznokieć palca to nie ma świadomości, że jest też innym,
Z pozycji palca przegubu, czy też dalej ramienia, jak w hierarchii.

Świadomość mózgu zbiera i łączy świadomości wszystkich komórek,
Tak samo to jest w mikrokosmosie komórek, jak w kosmosie i makro,

Wszystko jest we wszystkim i dla przestrzeni i czasu się splata,
Więc to wszystko pochodzi ze Źródła który to skupia i jest mną.

Więc jestem wszędzie i w każdym miejscu pozornego tutaj czasu,
Ale tak naprawdę mnie nie ma jest tylko rozproszona świadomość:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz