sobota, 31 marca 2018

Gaja

Zdjęcie użytkownika Magda Magdalena Kłos.

Gaja to ściśnięte i zagęszczone pole morficzne,
Zawierające jak podejrzewam sieć Kwiatów Życia.

Nie wiem, czy to jest możliwe do pojęcia przez nas samych,
Ale myślę, że każda zwiera wszystkie w sobie i jest częścią innych.




Zdjęcie użytkownika Magda Magdalena Kłos.

Niezależnie od naszego zrozumienia, my nie możemy się z niej wykluczyć,
Bo jesteśmy połączeni ciałem, a duchem wedle tego jak na górze tak na dole.

Zapewne patrzy na nas jak pszczelarz na swoje ule,
Ale jeszcze bliżej bo w niej w środku z nami i z nią.


Zdjęcie użytkownika Hubert Donat Regner.

Po obejrzeniu filmików RUPERTA SHELDRAKE'A
Myślę, że najistotniejsze jest takie uprzytomnienie tego.

To dotyczy Gai jakie przeżył po otrzymaniu konopi, jak i ja po Ayahuasca,
Po prostu stajesz się częścią natury i bez uwzględnienia małpiego umysłu.

To tak jakbym przestał być obserwatorem na podstawie myśli,
A stać się udziałowcem czucia tego co jest dookoła i we mnie.

Wszystko dookoła promieniowało do mnie miłością,
Reagując żywo jak pies na mojego spojrzenia uwagę.


Zdjęcie użytkownika Rafaela Matusiak.

Wpatrując się we mnie jak w obrazek życia, które przychodzi z moim spojrzeniem,
Jakbym to ja był ogrodnikiem własnego ogrodu, a on na to cały czas na podlewanie.

To tak jakbyś przybył na planetę w kombinezonie izolacyjnym z umysłu,
Potem dochodzisz do wniosku zdejmując, że wchodzisz w odgłosy dżungli.

Ale w tym przypadku wchodzisz wszystkimi zmysłami z poszerzonymi uczuciem,
Nie da się tego opisać bez przeżycia samemu, z uwagi na osobiste doświadczenia.

A to one determinują nasze odczucia wielokrotnie na podstawie zapisów,
A więc gdy nie przerobionych, często mogą to być karmiczne koszmary.


Zdjęcie użytkownika Rafaela Matusiak.

Dlatego nie polecam to ludziom niszczącym naszą planetę szczególnie rozmyślnie,
Nie wiem co mogą oni zobaczyć w totalnej nienawiści, ale zapewne to co w lustrze.

W pewnym sensie jesteśmy jak zarodku kurzego jaja składowani,
A Gaja to ich wylęgarnia, a one każde w swoim zwierciadle Kozyriewa.

Z moich doświadczeń wynika, że jesteśmy oddzieleni od siebie i światów
Równoległych jak jajka tych zamkniętych jak one w plastykowych tackach.

A każdy w swoim Kwiecie Życia i skorupce jak to one oddzielone od siebie, 
Wiem to bo podróżowałem po składzie takich jaj i ich zawartość oglądałem.

Zdjęcie użytkownika Dynamiczne Matryce Tworzenia - DMT.

Było to za sprawą 'leków' przeciwbólowych i wcześniejszych defibrylacji, 
A teraz to robię już świadomie, ale nie za dnia, a tylko w półśnie nad ranem.

A więc każdy z nas i nasz wspólny świat jest zamknięty w takim kurzym zwierciadle, 
A podobno można zajrzeć do niej gdzieś na Syberii jest pęknięta częściowo skorupka.

Oczywiście skorupka jest tylko naszym postrzeganiem...
Jak i wszystko co możemy zobaczyć pięcioma zmysłami. 

Zdjęcie użytkownika Dynamiczne Matryce Tworzenia - DMT.

 Ja i maja Gaja...

 'Po siedmiu latach badań nad formatem Ziemi, 
eksperymenty naukowe przeprowadzone przez brazylijskich badaczy 
w Dakila Research i Centrum Technologicznym Zigurats we współpracy 
z profesjonalistami z różnych obszarów Brazylii i innych krajów, 
takich jak Stany Zjednoczone, Rosja, Chile, Holandia, 
Hiszpania, wykazały, że Ziemia nie jest sferyczna.'


https://tamar102a.blogspot.com/2018/03/convex-earth-documentary.html 



No i mamy ładny kwiatek w tym roku
Ziemia jest taka, jak kto chce i ją widzi,
Dla wszystkich różna zależna od badań.
Badania zależne od indywidualnej wiary,
  A faktycznie się przejawia jak efekt 100 małpy
  I jak ja mam wierzyć w cokolwiek zmysłowego,
Bo gdy je stracę zostaję mieszkańcem czarnej dziury...?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz