niedziela, 4 marca 2018

Miłość


Zdjęcie użytkownika Isabelle Studer.

Kiedy miłość puka do Twych drzwi, to nie obchodzi jej to, ile masz lat.
Liczy się jedynie pasja, radość z życia i chęć do odczuwania szczęścia.

Kiedy pukają zaświaty, to należy być ostrożniejszy w osądach,
Bo miłość to spływająca do nas z wyżyn energia wewnątrz nas.

Zdjęcie użytkownika Isabelle Studer.

Tylko ta jest czysta bo z naszego środka i wypływająca na zewnątrz,
Zewnętrzna nawet od osoby kochającej jako pośrednika już nie jest.

Agni Joga, mówi otwarcie, że tylko czuciowiedza wewnętrzna jest idealnym przekazem, 
Bo kierowana tylko do ciebie, a nie jako jasnosłyszenie, jasnowidzenie i bez pośrednika.

Czuciowiedza to nie są media astralne zaświatów, jak u Jackowskiego,
Przeżyłem to sam osobiście na sobie, kiedyś w sanatorium w Kudowie.




Kiedyś pewna poetka namawiała mnie gorąco do pisania wierszy
Tuż nad ranem jeszcze nie przebudzony i zrobiłem jak powiedziała.

Gdy następnego dnia obudził mnie kos, wtedy usłyszałem głos chichotu Hanki Bielickiej 
I spłynął wiersz jakby mnie go podyktowała, a dopiero po roku skojarzyłem kiedy to było!

Był to moment jej odejścia w zaświaty i to było moje 'jasnosłyszenie',
 Oczywiście już więcej takich głosów nie słyszałem i teraz nie słyszę.

Ale wiem, że wiedza stamtąd niczym specjalnym się nie różni od naszej,
Ma podobną i może inną perspektywę na zbiorowy ekran rzeczywistości. 

 Zdjęcie użytkownika Witek Tylkowski.

Teraz już wiem, że dzielić się mogę tylko własnym przeżyciem,
Dlatego jestem ostrożny w przekazywaniu wiedzy jako pośrednik.

Co prawda zbieram przekazy na blogu Dnia -myśli innych jako ich pośrednik,
Ale bez wglądu w nasze dusze do nich TY masz tylko przez tą swoją własną!!!

A więc miłość to energia Źródła spływająca lejkiem odwróconej piramidy,
Ale jak wszystko do nas z wnętrza, a ile oddasz na zewnątrz taki będzie świat!

Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz