środa, 14 marca 2018

Poszukiwanie Wewnętrznego Światła odc.3



Zdjęcie użytkownika Alina Wajda - Lamparska.

Poszukiwanie wewnętrznego Światła
 czyli jak odnaleźć Odwagę, by podążać własną Drogą
odc.3
„W bezkresie życia, w którym jestem,
wszystko jest Doskonałe, Całkowite i Pełne.
Widzę wszystkie moje wzorce oporu jako coś,
co powinienem porzucić.
Nie mają nade mną władzy.
Tylko ja mam władzę w moim świecie.
Pozwalam się nieść zmianom,
które umożliwiają mi najlepsze życie, na jakie mnie stać.
Akceptuję siebie i sposób, w jaki się zmieniam.
Czynię to najlepiej, jak potrafię.
Każdy dzień staje się łatwiejszy .
Raduję się, że jestem obecny w rytmie i nurcie
nieustannie zmieniającego się życia.
Dzisiaj jest piękny dzień. Tak postanawiam.
W moim świecie wszystko jest dobre. ” {Luise L. Hay}
„Przyzwyczajenie jest jakby uśpieniem albo przynajmniej osłabieniem zmysłu czasu i jeżeli lata młodości upływają wolno, a życie późniejsze coraz szybciej przebiega i pędzi, to z pewnością polega to również na przyzwyczajeniu. (…) odzwyczajanie się i przyzwyczajanie do czegoś nowego jest jedynym środkiem, który utrzymuje nasze życie, odświeża nasz zmysł czasu (…). To właśnie jest celem zmian miejsca i klimatu, podróży (…) Pierwsze dni na nowym miejscu pobytu mają rozmach młodości, to znaczy bieg szeroki i mocny (…).”
{Thomas Mann z książki „Czarodziejska góra”}




To coś jak przeniesienie mojej świadomości w oglądany świat,
Patrzącego z okna domu na zewnątrz przez otwarte szeroko okno.

Gdy się zapatrzysz na piękno i zostaniesz wciągnięty jego zdarzeniami,
To po jakimś czasie zapominasz skąd patrzysz, a ciało jakby odrętwiało.

p2

Stan podobny jak w medytacji staje się stanem pośrednim,
Zapewne wtedy gdy swoją energią zapełnisz pożyczone ciało.

Powoli zaczniesz wypełniać jego komórki, aby się ożywiło,
Tak jak kosmonauta co wchodzi w ścisły kombinezon ciała.

A on sam jak spadochron się nadmuchuje się jak balon,
Wypełniony do reszty naszą świadomością i tak działa.



Wszystko to było zapewne wspaniałe jak to na samym początku,
Do czasu, gdy ktoś zazdrośnie nie zaczął przykładać swojej ręki.

Teraz podobno będzie okazja, aby ten proces odwrócić,
A my chcemy to sami zrobić i to co najcenniejsze zabrać.



A jak wyjść z czegoś co jest nami i też całością bytu,
Wydaje się poza naszymi możliwymi zdolnościami.

To tak jak byśmy weszli świadomością w ocean potencjału możliwości,
Wchłonęli wszystko co stworzyli doświadczeniami i chcieli to zabrać...


 

Właśnie wewnętrzne światło jest tym czymś. co to może zrobić,
Więc nie martwmy się o to za bardzo, jak i to, aby to zrozumieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz