czwartek, 15 marca 2018

Nauki


Zdjęcie użytkownika Otwarty Umysł.


 Moje podejrzewanie świata staje się coraz realniejsze,
Już jako dziecko w pociągu myślałem, że mi on ucieka.

Potem zacząłem podejrzewać, że jestem w ruchomym filmie,
A wszyscy udają, że tylko dla mnie grają swoje własne role. 

O tym wszystkim przypomniał mi Jim Carrey w zabawnym filmie,

Teraz uczeni dochodzą do wniosku, że to czas nam zanika,
Od czasu wielkiego wybuchu lecz dla nas niezauważalnie.

https://www.paranormalium.pl/czy-czas-znika-z-naszego-wszechswiata,337,39,artykul.html

Czy czas znika?, Is time disappearing?






A co, jeśli masz już dość? 

To, co proponujemy i oferujemy  

jako  możliwość  poznawania prawdy. 

Prosimy Cię, abyś teraz 

o to prosił i sprzeciwił się tej zgodności  

wiary. 

Niektórzy z was nadal otwierają  

jeszcze więcej książek, 

więcej zajęć 

i więcej podręczników. 

Jest to dobre  

i celowe  

do pewnego momentu. 

W pewnym momencie 

musisz być gotowy 

opuścić statek strachu 

i wybrać nowy stan  

świadomości. 

Istnieje arogancja ego

które powie ci,  

że już wiesz  wszystko, co musisz wiedzieć o tobie. 

Co by było, gdybyśmy powiedzieli ci
że zostałeś wybrany do  

poznania prawdy? 

I tak to jest.


https://www.teachingsofthemasters.org




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz