wtorek, 13 marca 2018

Tworzyć

  

 'Odnośnie religii, to bardzo wcześnie miałem ogrom wątpliwości, 
ale długo coś w środku mnie bało się myśleć po swojemu, 
aż zrozumiałem, że owo "coś" to odruch stadny. 
Teraz uwierzyć nie mogę, iż są umysły zakładające taką logikę:
- "Świat jest we mnie, więc ja go tworzę na bieżąco. 
Nie istnieje czas, jest tylko Tu i Teraz, ale ktoś musiał to zapoczątkować.
" Ubolewam, ale każdy z nas jest twórczym umysłem i jego świat jest taki,
 jaki jest w stanie pojąć, więc i wytworzyć.'
Witek T.

 Zdjęcie użytkownika ॐ Universe of Light ॐ.

To co napisałeś bardzo dobrze przedstawia Kwiat Życia, 
Jeden duży jakby zbiorowy, a w nim niby mniejsze razem.

Przypuszczam, że to jest ten stary obraz świadomości zbiorowej,
Ten jako jej całości złożonej z kropli i oceanu w niej, a ona w nim. 

Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.

A gdybyś był jednym i drugim i wszystkim naraz w sobie,
Tak przynajmniej ja widzę, a potwierdza to obraz atomowy.

Możesz na przykład wlecieć obrazem do mikroskopu elektronowego,
W siebie, a dalej w komórki ciała i wylecieć w kosmos jaki tu widzisz.

Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.

To dlatego prawdziwi nauczyciele duchowi,
Kierują naszą uwagę do wnętrza naszego ciała.

Jesteś zarazem całym kinem wszechświata,
Jego projektorem i chodzisz po jego ekranie.

Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.

Sam grasz pieśń własnego życia na własnym flecie twórczym,
Dmuchając w niego wyobraźnie za pomocą własnej wolnej woli.

Tworzyć i tak samo jak i odtwarzać to znaczy to samo w procesie życia,
Bo tło powstaje niejako automatycznie z poprzedniego doświadczenia.

Nowym jak nowa warstwa na wcześniejszym obrazie malujemy,
I często nie przyznając się do tego, co widzimy na bieżąco teraz.

Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.


Większość naszego życia odbija się jak w lustrze oczu innych,
Ich postrzeganie i opinie tworzą też nasze nowe wybory życia.

Ale niezależnie od tych zewnętrznych postrzegania czynników,
Wszystko wybierasz sam i za to wszystko jesteś odpowiedzialny.

Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.

Każdy z nas rzuca wyborem tak jak sersem celując wokół,
A istoty Istotne na naszych usługach tworzą życia magię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz