sobota, 11 listopada 2017

Ty


Zdjęcie użytkownika Krystyna Maciąg.

,,Ty i tylko ty jesteś ty,. 
Kto może dokonywać w życiu wyborów. 
Ty i tylko ty możesz zdecydować, na co zwrócisz swoją uwagę. 
Ty i tylko ty możesz rozpocząć osobistą relację ze swoim Odwiecznym JA”.
- Verla Ell Rey ,,Era SIEBIE”

'Ludzkość jest gotowa na ogromną przemianę. 
Potencjał transformacji dla każdego z nas jest czymś bardzo realnym. 
Możemy żyć w pełnej integracji naszego ciała, umysłu i Odwiecznego Ja 
oraz przejąć pełną odpowiedzialność za siebie i swoje życie. 
Integracja jest naturalnym wynikiem zauważania
 i przyzwalania na własne ISTNIENIE.'

Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba.

Poziom świadomości jest ściśle związany z integralnością 'trójcy',
Nas jako ja, z ciałem i jego podświadomością oraz z Wyższym Ja!

 To fakt jesteśmy tylko w różnych czasach, ciałach, kolorach skóry,
 Zawsze ci sami w różnych wariantach rozbici jak kryształki szkła.

I wszędzie po wymiarach czasu i przestrzeni,
A więc po co się sprzeczać ze sobą samym?

Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.

 Wszędzie jesteś aniołem, a czasami mniej lub bardziej upadłym na duchu,
Ale zawsze masz w sobie niewygasłą iskrę Stwórcy w sobie by ją rozpalić.

Wszędzie spotykasz takiego samego anioła tylko w innym przebraniu siebie,
Jeśli ci coś przeszkadza w nim, to zapewne porównanie masz u siebie skryte.

 Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.

 Miałem dzisiaj na pograniczu snu i jawy sen z serii s.f.
Wylądował w nim statek kosmiczny maleńki jak jajko.

I wyszedł z niego kosmonauta wielkości nie większej od mrówki,
Przeciągnął się w sobie i zaczął rozglądać dookoła, a ja pomyślałem

Przerażony jego mikro wielkością tym gdzie jest moja suczka,
Bo co by się stało, gdyby go zauważyła i jakby on zareagował.

Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.

Przeleciało mi przez głowę tysiące myśli przerażających co do adaptacji,
Podobnie co do komunikacji choćby werbalnej na zasadzie gromu z nieba.

Czy choćby przy pomocy IPada z dużej odległości jak kina,
No i cała historia Guliwera odwrócona na dwie strony bytu.

Ale po obudzeniu refleksja, a może to jest prawdziwa historia,
Powstawania gatunków i ich adaptacji do warunków ciążenia?

 Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.

To jak do cholery mamy się tutaj rozpoznać i pozbierać,
Rozbici na mld rozproszonych kawałeczków bytu lustra?

 Kiedyś dostałem odpowiedź, że taki podobny mój odpowiednik 
Znajduje się w zbiorowej jaskini Tybetu i stamtąd się inkarnuję. 
Reinkarnuję na tę chwilkę życia tu czekając na prawdziwe obudzenie,
A więc kim my naprawdę jesteśmy sam się pogubiłem, o ile to prawda. 


Rosalia-Lombardo.jpg

Rosalia Lombardo znana jest jako „Śpiąca Królewna” 
lub „dziewczynka w szklanej trumnie”. 
 Od końca 1920 roku jej zmumifikowane ciało spoczywa w katakumbach 
Kapucynów w Palermo na Sycylii. 
Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, 
że ciało dziewczynki pozostaje niezmienione 
od czasu pogrzebu i wykazuje oznaki życia…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz