wtorek, 7 listopada 2017

Czym jest przestrzeń?


Zdjęcie użytkownika Albert Einstein Fans.

Przestrzeń, czy to czasoprzestrzeń, a to zasadnicza różnica,
Jak bezpośredniego obrazu i tego, np. z pędzącego pociągu.

No właśnie, dopiero niedawno zrozumiałem, 
Że to co widziałem i na zewnątrz jako firanka 

Ta owijająca się wokół palca i żywa, była projekcją z mojego wnętrza, 
A teraz rozumiem, że pokazano mi to w szpitalu by z czasem zrozumieć.

To, że prawdziwa rzeczywistość jest w naszym wnętrzu energetycznym aury,
Jako światy wewnętrzne, dawno temu czytałem Wiedzę Unitarną Appel-Guery.

 To taka osobliwość, ta jaka może być w Tobie i we wszystkim nieskończenie, 
Fizycy odkryli mini czarne dziury wszędzie i podobnie jak w atomy wlatujesz.


Zdjęcie użytkownika Elżbieta Sitnicka.

 Tak jak w mikroskopie elektronowym przelatujesz i wylatujesz w następny kosmos,
 To nie jest pewnik, że ich nie ma w iluzji postrzegania fotochemicznego w mózgu.

A gdybyś założył dziecku okulary 3-4D od urodzenia 
I karmił fikcyjnymi obrazami to efekt byłby taki sam.

Wracając do pytania czym jest przestrzeń, to trzeba też ustalić,
Że taką czasoprzestrzenią postrzeganą w czasie naszej uwagi.

Zdjęcie użytkownika Elżbieta Sitnicka.

To tak jak my siedząc w pendolino gapimy się na przelatujące zamazane obrazy,
 Jednocześnie się zastanawiamy dlaczego tak odbieramy je przetwarzając w mózgu.

Co ciekawe te dane kodów światła na chemię dla zmysłu wzroku, 
 Są przykładem jak prosty obraz w kompie i to jak się go przesyła? 

Nikt tego nie wie nawet i komputerowiec nawet gdy schodzi do poziomu obrazu,
Takiego jakim jest chemia, to jest strukturalnego zera i jedynek 010101 to faktura. 

czarna-dziura-jpg.


Dla puszczania i zamykania oka do nas, jak to robią kobiety fotonem światła, 
A więc wg mnie zero to przerwa, a jedynka może być tym Kwiatem w DNA.

 Ciemna energia, to nie jest jeszcze wiedza, a tylko hipotezy co wy na to?
 Dla mnie to potencjał wszystkiego, na którego tle postrzegamy zmysłowo.

http://tamar102.bloog.pl/id,363848572,title,W-swoich-cialach-zobaczymy-naszych-Stworcow,index.html 


Zdjęcie użytkownika Psychedelic Adventure.

To co daje nam uwaga, wg mnie ją widzimy na jego potencjale obrazu,
A gdy wychodzimy z programu życia, to do niej i jako ciemnej energii.

 Gdy się nad tym zastanawiałem, to znalazłem się w szpitalu,
I po zatrzymaniu serca przed drugim uderzeniem defibrylatora

Miałem wrażenie, że sam znalazłem się w ciemnej energii potencjału...
Z uczuciem nieprawdopodobnej wolności i rozkurczu do pełni kosmosu! 


czarna-dziura-jpg.


A właściwie ta ja nim byłem...

'Ciemna energia (ang. dark energy) – hipotetyczna forma energii, która wypełnia całą przestrzeń i wywiera na nią ujemne ciśnienie, wywołując rozszerzanie się Wszechświata. Jest to jedno z pojęć wprowadzonych w celu wyjaśnienia przyspieszania ekspansji kosmosu oraz problemu brakującej masy we Wszechświecie.'
Żyjemy jakby na jej skrawku % powierzchni jak muchy na jabłku,
Nie zdając sobie sprawy, że poza nią widzimy iluzję postrzegania.

Każdy ma swoje jabłko i jako aury bąbel w środku, a jego obraz na zewnątrz,
Puszczamy nań zajączki naszych myśli od środka na zewnątrz tworząc obraz.

Oczywiście my już teraz jako 'świadomość' i my jako 'obserwator',
Obrazu podświetlanego przez dodatkowe źródło jakim jest słońce.


Zdjęcie użytkownika Psychedelic Adventure.




·

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz