środa, 15 listopada 2017

Dusza

Jeśli chcesz kroczyć drogą Duszy, 
zrzuć z siebie wszystko i stań nagi w jej świetle.




Dusza mówi:

1. (Za)Ufaj mi.
2. Wyjdź z pola zewnętrznych nauczycieli, dogmatów, nauk, religii.
3. Odnajdź swoją własną, niepowtarzalną ścieżkę życia.
4. Patrz na życie i siebie samego ze swojej własnej perspektywy.
5. Zainteresuj się mną.
6. Uczyń mnie swoim priorytetem.
7. Zaprzyjaźnijmy się.
8. Kochaj mnie tak bardzo, jak Ja kocham Ciebie.
9. Dbaj o mnie, Ja zadbam o Ciebie.
10. Ja czekam cierpliwe, aż zechcesz odnaleźć drogę do mnie.
11. Otwórz się na mnie i moje prowadzenie.
12. Otwórz się na doświadczanie.
13. Wiedz, że czegokolwiek doświadczasz, wszystko jest w boskim porządku.
14. Stańmy się w jedności centrum naszego własnego Wszechświata.

 Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba.

To są życzenia, ale faktem jest że dzięki nieustającemu wpływowi rządu,
Na nasz program nauczania to kolejne pokolenia dzieci i młodych ludzi...

Dalej są zmuszane do koncentrowania się tylko na faktach, figurach i liczbach. 
Czyli rozwijaniu lewej półkuli mózgu, tej która nas trzyma poza świadomością.


Zdjęcie użytkownika Andżelika Bieńkowska.


'W 1909 roku na uniwersytecie w Manchesterze Ernest Rutherford 
przeprowadził doświadczenie ukazujące wnętrze atomu. 
Naukowcy byli zszokowani tym, że atom jest niemal w całości pustą przestrzenią. 
Powstało pytanie: Jak ten pusty atom tworzy materialny świat dookoła nas.'


Co ciekawe czemu ludzie nie syntetyzują działów nauki razem,
Jakby specjalnie chcą nie wiedzieć powiązań w syntezę całości.

Nawet elektryk nie wie w którą stronę prąd płynie i to dlaczego,
Elektronik jak tworzy się obraz kablówki na ekranie tv i kompa? 


Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba.


Wszyscy oni uciekają od niewiadomej jak obraz w głowie się tworzy, 
A to takie jest proste, bo tak samo jak w różnicy zagęszczenia światła. 

Poza światłem świadomości nie ma cienia, czy zera w matematyce,
To są tylko pojęcia funkcji odnośnej do czegoś czyli 'mniej' światła.

 To dusza ma świadomość i za jej pomocą tworzy światłem wszystko,
To tylko umysł jako obserwator dzieli na poszczególne zagęszczenia.


Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba.

Pozostaje pytanie jak ten pusty atom tworzy materialny świat dookoła nas. 
Nasza prawdziwa świadomość nie znajduje się w głowie ani w naszych ciałach. 

Ale iluzja naszych indywidualnych ciał i ciągła dezinformacja o naszym prawdziwym 
 Duszy pochodzeniu stworzyła jednocześnie koncept, że wszyscy myślimy niezależnie. 

Dzięki temu nieporozumieniu, wydaje się niemożliwe udowodnić naukowo: 
Czy to telepatii, sprzężenia umysłów, medium i innych fenomenów, 
A polegających na przesyłaniu informacji bez fizycznej komunikacji. 

 Zdjęcie użytkownika Krystyna Maciąg.


 'Ale jeśli zrozumiesz, że istnieje duchowe powiązanie 
 pomiędzy wszystkimi rzeczami we wszechświecie, 
a my jesteśmy częścią jednej boskiej świadomości, 
to żaden fenomen nie będzie już niewytłumaczalny.'  

Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba.


Nawet iluzja obrazu w którym świadomością siedzisz,
Udając że jesteś jednocześnie nią i sobą samym w niej.


Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz