poniedziałek, 14 listopada 2016

Dzień Niepodległości


Zadziwiającym staje się fakt zbieżności najważniejszych dat 
i to w jednym, bardzo bliskim teraz okresie czasu. 
8 listopada – bezprecedensowe wybory na prezydenta USA.
11 listopada – święto narodowe Polski – zwane Świętem Niepodległości,
19 listopada – Akt Przyjęcia Jezusa za Króla i Pana .

Mamy więc do czynienia z tzw. Triduum...
O wielkiej randze energetycznej i rytualnej.

W komentarzach na tej stronie, ktoś słusznie się odniósł,
Aby olać tego upadłego anioła jak i człowieka w kapturze.


Nie ma sensu olewać cokolwiek, bo to wszystko przecież zabawa,
To co na zewnątrz na ekranie wirtualnym to iluzja naszego umysłu.

Siedzimy wszyscy jak przed kompem, ale częścią świadomości w nim.
Gdy chcesz wyjść z niego, to w każdej chwili możesz, jak ja w szpitalu.

Nie ma tu nic co i bez nas, to tylko nasze postrzeganie zmysłowe umysłu,
Nie znaczy, że nie ma dramatów, ale tylko te, które do siebie przyjmujemy.

 


Gdy sam byłem w trakcie zabiegu i zatrzymało się mi serce w znieczuleniu,
  To wtedy poczułem się jak dżin uwolniony z butelki do ciemnego kosmosu.

Z tym, że to ja byłem kosmosem samego siebie i byłbym odszedł od 'kompa',
Ale takie nieprawdopodobne uczucie miłości do ludzi na to mi nie pozwoliło,
i zabiło to niezwykłe poczucie wolności…


Problem tu w tym, że dlaczego mamy oddać ten piękny świat łachudrom,
Warto o niego powalczyć, ale nie mocą zewnętrzną tylko siłą wewnętrzną.

Niech oni się miotają na tym pajacyku z nitek okultyzmu,
Niech blokują znakiem krzyża trzecie oko niemowlakom.

Świadomość ta wewnętrzna i tak rozsadzi ich poczynania te zewnętrzne,
Teraz nie tylko oni, ale i my wiemy, że projektor życia jest w nas samych.


Przestańmy nasycać uwagą to, co tu materialne i sztuczne,
Zacznijmy więcej przebywać jak ja w kontakcie z naturą.

To jedna z zalet starszego wieku i emerytury ...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz