poniedziałek, 23 maja 2016

Ciekawość


Ciekawość dziecka trawiła mnie od zawsze i zadawałem trudne pytania,
Podejrzewałem wszystkich o zmowę, o to czy ten świat jest prawdziwy.

Sądziłem, że jestem sam tu nie świadomy, a inni coś ukrywają,
Dlatego nagle się odwracałem, sądząc, że kogoś tak przyłapię.

Miałem wrażenie, że jestem sam aktorem teatru,
W którym inni odgrywają wedle mnie swoje role.



Ciekawość taka już nie zadowala się stanem status quo,
Zawsze czegoś nowego mi brakowało, ale nie z rzeczy.

Rzeczy tak na prawdę nigdy dla mnie nie były rozwiązaniem,
Ciekaw byłem tego jak one działają i niekoniecznie w środku.

Może taka ciekawość i potęga z wyobraźni s.f.,
W końcu ukierunkowała moje zainteresowania.

https://www.youtube.com/watch?v=WjcaueVZHu8

 https://67.media.tumblr.com/8087f10cfe1d1374d943a0eb21402d0a/tumblr_nn2y7bptFe1sofkn4o1_r2_500.gif

Podobno tylko w taki sposób można zmienić postrzeganie,
Dlatego medytowałem ostro przez 1,5 roku w Kudowie Zdr.

Coś się jednak wtedy zmieniło, choć świat się nie zawalił,
Zacząłem odczuwać jak gdyby jego przed czasie i deja vu.

Zaczęli do mnie przychodzić ludzie, albo ja miałem przeczucie,
Że chcą coś sami ode mnie, albo ja mam im coś do powiedzenia.

 Mówiłem im jakby od niechcenia, co mają zrobić albo podjąć decyzje,
O dziwo nie byli zdziwieni i odchodzili z postanowieniem, ale czego?

 

Nie wiem, ale zawsze gdy o tym pomyślałem wyskakiwał mi tekst:
Jak gdyby w głowie: nie przywiązuj się do owoców tego co robisz!

To przywiązanie miało być Koniem Trojańskim naszego ego dla nas,
A ty miałeś zachować najwięcej amrity dla siebie samego jako duszy:




Miłość fizyczna jest aktem przywiązania do świata gęsto-materialnego, 
Za to miłości duchowej nie da się z niczym porównać i Marii Magdaleny.

Tej miłości szeroko propagowanej w Internecie seksualnej też wolności,
Jak jedzenie, spanie, wydalanie i seks zostawiamy w gęsto-materialności.


https://lh3.googleusercontent.com/-Hhhh6Cx_ERk/Vzghrv3acAI/AAAAAAAACLE/_lF_qUSRzYsUDHgRZqTtJWR5A7vMlkksgCCo/s470/electric%2Buniverse.gif

https://www.youtube.com/watch?v=usyI1Is9b1k

Przeszłość jest mgłą w naszych umysłach.
Przyszłość? Pełna marzeń.
Nie możemy ani odgadnąć przyszłości,
ani zmienić przeszłości.
- Rumi

 To stąd ciekawość nas wszystkich tak rozpiera,
Jakby chciała zewrzeć przeszłość z przyszłością.

Warto mimo wszystko je obie taką zdrową wyobraźnią podlewać,
Więc odrzućmy do piekła to, że nas pierwszym stopniem prowadzi.

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/13241302_1301921693169389_4896723173015145581_n.jpg?oh=eab5d38d4a69ecaec554532ecfce2d34&oe=57E61CA2&__gda__=1469920923_8e60b2d27d7c7740bb8c908b0c322545

Warto też poczytać i sobie uzmysławiać, co jak i gdzie i kiedy,
Ale przeżywać już na własnym podwórku ekranu rzeczywistości.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz