poniedziałek, 16 maja 2016

Ciekawość

http://45.media.tumblr.com/b2a1640ee776e428380b33afff7d3e8a/tumblr_o1a30uHEzh1sdsxioo1_500.gif

Ciekawość rozpala emocje ładunków jak u dendrytów i neurytów,
Dawniej mówiono, że życie to chemia, a teraz to jonizacja torusów.

Im głębiej wchodzimy w byt, to tym robi się elektrycznie,
Widać to pod mikroskopem elektronowym jak u komórek.

https://i.giphy.com/26AHL9ByMyHJzgjkc.gif

To ciekawość sprowadziła moje myśli do poniższej konkluzji,
Wcześniej odwracałem się gwałtownie do ludzi ich sprawdzając.

Po prostu myślałem, że wszyscy robią mnie w konia się śmiejąc,
Z tym całym splotem wydarzeń i jak w kinie wielowymiarowym.

Gdy ktoś się śmiał do siebie niby ukradkiem podejrzewałem,
Że nie jest 'tu i teraz', ale tam, gdzie wszyscy patrzą co robię.



Właściwie to ciekawość sprowadziła mnie do tych spraw duchowej fizyki,
Bo przecież musisz sobie wytłumaczyć to, co tu robisz i skąd przyszedłeś.
To ciekawość skłoniła mnie do poszukiwań prawdy:


Dlatego najważniejsza jest ciekawość dziecka od urodzenia,
Media i niezbyt mądrzy rodzice odciągają dzieci od fantazji.

Nawet takie bajki mają na koniec gotową puentę reklamową,
A podprogowe wciskają nam zakupy na zamówienia sklepów.


Tylko ta ciekawość życia i podważanie zaistniałych autorytetów,
Może zmienić i wyzwolić nasze społeczeństwo z tego Matriksa.



A więc myślenie może świat niszczyć tak jak i odbudowywać,
Bo my nie tworzymy go od nowa, on jest potencjałem pudelka,
Każdy osobno w nim dobiera tak jak klocki lego do swoich myśli.

Pudełko potencjałów 'wszystkiego co jest', jest Stworzeniem Kreatora,
Więc jako jego zawartość jesteśmy z nim jednością jak klocki ale różną.

Więc po co się kłócić o cokolwiek, gdy bez nas nie byłoby Stworzenia?,
Nie porównujmy się do Stwórcy, bo to śmieszne dla producenta zabawek.

 

Już wiem jak to nas wszystkich ciekawość rozpiera i każe dochodzić,
Jaki jest nasz udział w kreacji pudełka i kto i co to wszystko napędza.

Za obrazem tego pierwszego obrazka niech się nam Kreator odsłoni,
Mam nadzieję, że to będzie niespodzianka, jak obrazu przed lustrem.

Który z nas jest bardziej ciekawy?
Ja, w środku 'uczucie', czy ty 'umysł'?
To dobre pytanie, ale do kogo kierowane?



Ciekawość zmusiła mnie do stwierdzenia, że nie ma nic osobnego,
Że każdy jest w czymś. jak my w Gai i zarazem nosi mld komórek.

Widocznie świadomość przenika wszystko,
A umysł krzycząc jak ten z lewej, rozdziela.

Nie ucz dzieci, co już napisane,
Ucz je kwestionować wszystko!

 Raising awake children in a broken school system - Carlin - Teach Children to Question What They Read

Więc nie ma niczego osobno, całe Stworzenie to pudełko,
Rozsypujemy w nim potencjał jak klocki lego wyrzucając.

A następnie myślą świadomości wyboru dobieramy indywidualnie,
Torusem zagęszczamy plazmę i tworzymy materialne cuda na kiju.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz