wtorek, 15 kwietnia 2014

Kontakt

 
https://www.youtube.com/watch?v=3EPWe2P0IuA&feature=share

Do znudzenia pisałem o świętej geometrii i o ciągu Fibonacciego,
Ale ten facet pokazuje jego związki z naturą tak fantastycznie jasno,
Warto wysłuchać, choćby wg niego zagrać na giełdzie i TOTOLOTKA.



Podejrzewam, że kontakt odbywa się za pomocą świętej geometrii,
To ona pozwala wyobrażać sobie, jak z serca wychodzi jej ślimak,
Tak tworzyłem własną tarczę ochronną w razie niebezpieczeństwa,
Tak samo w prawo kręciłem się by poszerzyć przyszłą świadomość!

Prawdopodobnie to tędy droga do podniesienia i synchronizacji wibracji.
Prawdopodobnie jak u ślimaka zamknięte dla oczu znajdują się wymiary.
Siedzimy w swojej muszli i obu wklęsłych luster odbić naszej wyobraźni.

Czy to wszystko nie jest dla nas cudowne, jak cały ten zamysł "Boga"
Absolutnie nie ma w niczym przypadku, tylko ukryty, jak ślimaka rogi.

http://najlepszyczas.pl/prawo-przyciagania-w-praktyce/



Gdy jesteśmy w kontakcie, to nasza dusza się otwiera,
Naszą wrażliwością dla sztuki i subtelnością dla innych,
Czytamy rzeczywistość jak książkę znaków drogowych,
Od niej dla nas przesyłanych na ekranie zewnętrznym,
Nie chodzi o szum medialno-astralny naszych przodków,
Nie chodzi też o podszepty duchów natury, czy dewów.
Chodzi o nasze Wyższe Ja, czyli naszą Jaźń ale bez ego,
Ego może zakłócić jak dziecko kiedy nie rozumie i nudzi.

https://www.facebook.com/photo.php?v=655732187813209&set=vb.146098378776595&type=2&theater

Zdjęcie użytkownika UFO-kruhy v obili.

Znaki mogą być również dla naszego ucha i nie tylko widziane dla wzroku,
Ale musi to być nieprzypadkowy odgłos natury odzew dla naszej odpowiedzi,
Nie mogą to być słyszalne odgłosy artefaktów astralnych i duchów natury....

Nie będę precyzyjnie o tym pisał, bo nie wiem, co komu jest potrzebne,
Na jakim etapie inny człowiek się znajduje, a więc nie namawiam do tego,
Każdy z nas musi złapać tego swojego bakcyla kontaktu własną subtelnością.

http://niezaleznatelewizja.pl/2014/04/ufo-oni-juz-tu-sa-11-04-2014/

Przykładowo miałem dzisiaj sen w którym zadałem komuś pytanie,
Kiedy to odpowiedział mi wcześniej, że jest fizykiem kwantowym,
Jak on widzi wszechświat, ale odpowiedział mi pytaniem na pytanie,
Jak ja rzeczywistość widzę, więc mu odpowiedziałem; że jest istotą,
Która natychmiast tu odpowiada na naszych myśli zapotrzebowanie.

Był tym zaskoczony i spytał się jak to działa,
A ja mu również odpowiedziałem: no właśnie,
Bo to ja pierwszy zadałem pytanie, że nie wiem.
 
Po obudzeniu zrozumiałem, że to ja byłem fizykiem,
A moje Wyższe Ja spytało się mnie tak jak to tu działa
Role się odwróciły, ale czy nie dlatego, że to my mamy,
Dochodzić odpowiedzi tutaj i dlatego tu właśnie jesteśmy!

Zdjęcie użytkownika Bogusia Augustyniak.

Z im większą miłością patrzysz na swoją iluzję,
Tym większą ilość piękna przed tobą otwiera..

https://www.facebook.com/photo.php?v=630122947040800&set=vb.146098378776595&type=2&theater 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz