piątek, 18 kwietnia 2014

Fotograficzny przekaz

 
 
Życie to jest fotograficzny przekaz obrazu naszych myśli,
Więc nie obciążajmy odpowiedzialnością za niego innych,
Choć jest to jak z fotografiką i odzwierciedla to co zmienne,
To nie nadąża za życiem utrwalając stale stop klatką wydarzeń,
Zawsze warto nie przyglądać się starym zdjęciom przeszłości,
Chyba, że wracając do tych miłych wspomnień z dzieciństwa..

Pamiętajmy, że ziarnem zdjęcia pod mikroskopem jest kwiat życia,
To on tworzy ruchome elektrony zagęszczając je na sekundę w polu,
Przez to obiekt jak i wszystko, staje się zagęszczone jedynie na chwilę. 



Takim jest chwilowy płatek kropli wody,
Takim jest nasza Ziemia i dysk galaktyki.

Więc nie tylko płatek zmieniamy naszą myślą,
Zmieniamy też innych galaktyki i drogę mleczną.

Taką mamy boską moc zmian w sobie samym,
Nic bez nas nie żyje i istnieje i się nie porusza,

Jesteśmy jak 'Bóg' patrzący na swoje dzieło rozszczepiania,
Odbijające się w krzywych wklęsłych lustrach świadomości.



https://www.youtube.com/watch?v=L4TpEoCiLi8

Wszystko na tym świecie przychodzi, zostaje na jakiś czas i odchodzi.
Tym, co nie przychodzi, nie zostaje, ani nie odchodzi jest twoja własna Jaźń”.
-Papaji

 
,,Nigdy niczego nie nakazywałem, ani nie zakazywałem.
Nie wyznaczałem, co jest dobrem, a co złem.
Gdybym to uczynił, pozbawiłbym was największego daru
 – możliwości postępowania tak, jak wam się podoba,
i doświadczania rezultatów tego”.
- Neale Donald Walsch ,,Rozmowy z Bogiem Księga 1”
 
 
 
 
,,Nazwy i kształty zmieniają się ustawicznie.
Wiedz, że jesteś niezmiennym świadkiem zmiennego umysłu.
To wystarczy”.
- Nisargadatta Maharaj






"Wszystko, co wy widzicie we mnie
- to nie moje, bo to wasze.
Moje jest to - co ja widzę w was."


http://krystal28.wordpress.com/2014/04/18/aktywacja-portalu-isis-21-kwietnia-2014-o-godzinie-2-31-rano/




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz