czwartek, 6 grudnia 2012

Medytacja Wzniesienia

 

 Zdjęcie


Zdjęcie: Aki megváltozik, megváltoztatja a világot is. A világon nincs mit javítani, annál több javítanivaló van rajtunk. Önmagunk megismerése az út az örök vándorlás, az ólomból arannyá nemesedés útja. A bölcs a lét minden területével harmóniában él, ezért világa minden világok legjobbika. Látja a valóságot, és felismeri, hogy minden jó, ami van. Nem keresi a boldogságot többé, mert megtalálta önmagában.


W naszym śmiertelnym lesie krzaków chęci,
Piękne i rosłe drzewo nieśmiertelne wyrasta,
To ta nasza boska Jaźń uśpiona i odwieczna,
Obrosła krzewami zewnętrznych wyobrażeń.

To samo spełniające drzewo naszych życzeń,
Zawierające cały ten wszechświat i w sobie,
Otoczone przez cechy charakteru człowieka!

Jak długo mamy takie chaszcze teraz znosić,
Pisząc codziennie tak nawołuję i tu tłumaczę,
I za te ciągłe codzienne próby cierpliwości,
Nagłe napaści i nieprawdziwe skojarzenia?

Zaciskając zęby codziennej dawki pokory,
By zagryźć swoje ego, niż jemu pozwolić,
Aby sam doszedł do władzy i chęci zemsty,
Za wyrządzone rzekomo i słuszne krzywdy,
Wymierzone do nas jako lekcje próby złości?
  
Jak długo?

 Odp.: Aż nie wykarczujesz chwasty iluzji złudy!

Obyś ty Jej Gai więcej jeszcze tu nie narobił,
I w tym akcie odwetu za tzw. krzywdę złudy.

Ból i krzywda już nie będą dla ciebie duże,
Zawsze na tyle by się z Mai tak teraz obudzić,
                                               Nierzeczywistych, ale do spełnionych marzeń!

 Zdjęcie: <3
 
Tylko jak w to wszystko naprawdę uwierzyć,
Nie oddając złudzie ten nastawiony policzek?
#
Fascynują nas wszystkich takie stare legendy,
144 tysięcy tych wspaniałych istot duchowych,
Znaków węża i ten o legendzie Adama i Ewy,
Ducha Świętego i zaklętego Gin’a w butelce,
Wspomnienia grzechów pierworodnych karmy,
Jak i legenda o Lucyferze i upadłych Aniołów!

To prawda, że za nimi kryje się część prawdy,
I ta jedyna, a pozwalająca nam coś zrozumieć,
Będzie nową odsłoną, ale przenigdy w całości,
Bo ta całość prawdy leży poza rozumowaniem!

 Zdjęcie: Życie to statek, na pokładzie którego przepływamy na drugą stronę. Po co warto żyć? Po to, żeby zmieniać się na lepsze.  Im lepszym jesteś człowiekiem, tym szczęśliwszy będziesz po śmierci. I oczywiście za życia też.

Wierzę w to, że śmierć nie jest końcem wszystkiego, ale następnym  etapem , następną podróżą, w którą wyruszam. Im lepiej jestem do niej przygotowana, im bardziej jestem otwarta, życzliwa i pozytywna, tym więcej podobnych istot, ludzi i zdarzeń do siebie przyciągnę. 

Wierzę w to, że każdy człowiek sam tworzy swoją przyszłość, która jest po prostu odzwierciedleniem jego wewnętrznego „ja”. Im bardziej jest ono ciepłe, dobre, uczciwe i pełne światła, tym lepsze życie i tym przyjemniejsze przejście przez śmierć do następnego wymiaru.

Dlatego nie czuję strachu. Przyjmuję pełną odpowiedzialność za to, co mam w życiu, bo sama do tego doprowadziłam – i świadomymi czynami, i podświadomymi myślami. Jeśli coś mi się nie podoba, to staram się to zmienić. 

A rzeczy, na które nie mam wpływu – akceptuję. Dostałam w prezencie życie. Czy to nie jest najbardziej fantastyczna rzecz na świecie? Rozumiem, że życie kończy się śmiercią i zgadzam się na to. Ale dopóki mam życie, cieszę się nim jak szalona. Uśmiecham się, śmieję się na głos, robię plany, mam marzenia, kocham z całej siły. Jestem tak szczęśliwa i tak wdzięczna za to, co mam, że codziennie za to dziękuję. 

Dostałam to w prezencie  od Losu, Boga, Siły Wyższej – jakkolwiek to nazwiecie. Czy mogłabym żądać, żeby ten prezent trwał wiecznie? Dostałam to za darmo. Kiedy przyjdzie moment, że będę musiała oddać życie, oddam je dziękując za to wszystko, co miałam.

 
Wiemy, że nasze rośliny i zwierzęta nie mają karmy,
Żyją i tak umierają bez świadomości rozumienia.
W świecie doznań zmysłów uczuć i zaskoczenia,
Jak ten człowiek żyjący kilka milionów lat temu,
Wraz z innymi królestwami uśpionej świadomości.

To wtedy 144 tysiące wspaniałych istot duchowych,
Podjęło piękne wezwanie do tzw. „upadku” aniołów,
Przeniknęło tak cząstkowo do istot człekokształtnych,
Zasiewając w nich ogień tzw. przyszłego rozumienia.

 Zdjęcie

Ogień węża mądrości i nieszczęścia skutku przyczyny,
Dający możliwości twórczości nowej rzeczywistości,
Materialnej i  jednocześnie odpowiedzialności karmy!

Karma taka podobna do tej różdżki maga i czarownicy,
Tej z boskiej energii kształtującej teraz świat współczesny!

Tak też stworzono obecny materialny świat i karmę.
Nie da się tą legendą obwinić Lucyfera i Aniołów,
Legendą tłumaczącą ten człowieczy  „małpi” rozum!
Jednak gdybyś go nie miał, byłbyś tylko zwierzęciem,
I nie spełniłbyś oczekiwania i zamierzenia Stwórcy!

Umysł stał się karą, jak i zarówno teraz nadzieją,
Do przejścia planu ziemskiego jako z czyśćca,
Klucz do wywyższenia leży w twej świadomości,
                                            By stać się tak człowiekiem, jak i samym Bogiem!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz