środa, 5 grudnia 2012

Jestem...

 

Każda teraz energia będzie lepsza od tej zablokowanej,
Każdy musi się czuć jak gdyby w nas tworzyła zdrowie,
Ale gdy nie chorujemy to i możemy z niej zrezygnować!
W szczęśliwych relacjach z partnerem czujemy się wolni!

Jogin już nie utożsamia się z własnym ciałem,
On sam mówi do siebie: nie jestem ciałem!
Nie jestem tym, co widzę, słyszę i mówię!

Jestem Jaźnią w zamkniętej w ciele duszy,
Uwięzionej przez ego i cielesnego umysłu,
Odbierającego świat zmysłowym rozumem.
Zaklętą jak księżniczka w bajce dla dzieci,
Musi sama uwolnić bez pocałunku księcia,
Wzniecić ogień serca w palącym ognisku,
By roztopić w nim złogi zaszłości rozumu,
Nie czekać, aż myślami na nowo obrośnie!
Medytować o sobie cały czas jako o Jaźni,
                                                  Nie związanej z umysłem i czynnościami ego!


Ascencion~has~nothing~to~do~ with~leaving~the~world~
but~entering~it~more~completely~
It~is~not~a~means~of~escape~
but~the~natural~result~of~surrendering~
all~avenues~of~escape~
Perhaps~the~most~important~aspect~
is~the transformation~of~your~physical~shell~
into~a~vehicle~capable~of~merging~completely~
with~your~higher~self~
an~event~timed~and~triggered~
by~the~amount~of~light~
you~are~holding~within~your~cells~
*
William Gammill ~ The Gathering ~
Art by Luana ~ 
 
Tak to uwolniona od łusek jego wyobraźni,
Nie dopuści do powstania nowych myśli!
Jedynie do tej: Jestem Jaźnią Najwyższą!!

Z drugiej strony tak skupiony umysł na jaźni,
Musi być czynnie zaangażowany w działaniu,
Cały czas patrząc i wokół na to co się dzieje,
Mówiąc do siebie ja nie działam - to moje ręce!

Cała praca i wysiłek to reakcje mojego ciała.
Tak uwolniony z cech ciemności pożądania,
Dzięki wytrwałej medytacji pozbawia i uwalnia,
We wnętrzu przejrzystość własnego umysłu,
                                         Uzyskując wszechwiedzę wraz z wyzwoleniem!

Our Hands are channels of Divine Love. When we use them consciously, the Creative Power of the Cosmos is at our fingertips. <3

Artist: Helena Nelson Reed
Our Hands are channels of Divine Love. 
When we use them consciously,
 the Creative Power of the Cosmos is at our fingertips


Różne cech i warunki towarzyszą przekazywaniu myśli,
Szczególnie teraz w obecnych czasach takich tu napięć,
Bóle serca, bóle w ośrodkach nerwowych tzw. neuralgie,
W których już rozpoznanie medyczne nie uznaje psychiki.
Wiele dostrzegalnych i jeszcze tu więcej nie zauważonych.
Nie wolno oddzielać wydarzeń od psychicznych przejawów!

Tak jak wytrącanie poszczególnych słów postronnym wpływom,
Silny prąd staje się magnesem dla wielu a szczególnie słabszych,
Trzeba osobiście badać takie fale boleśnie uderzające w aurę,
Często dźwięczenie w uszach jest oddźwiękiem napięcia sfer,
                               Gorączka zwiększa odbiór, ale oczywiście nie ta i od choroby!


Tak jak gorączka ułatwia i utrudnia odbiór,
Podobnie nastrój uduchowienia go udziela,
Ponure przygnębienie będzie myśli oddalać!
Tak stan energii psychicznej ułatwia odbiór.
                                             Myśl prosto z serca najłatwiej jest uchwycić!

Prawdę taką można uzyskać subtelnie i bezinteresownie,
Wykonując obowiązujące czynności przez kilka wcieleń!
Wyobraź siebie leżącego u stóp Pana w sercu własnym,
Jako ta własna Jaźń nieustająca w pomięci o Nim samym!

Przyzwyczajono Was do mierzenia Waszymi miarami,
Dlatego to tak trudno odbierać Wam nasze przesyłki,
Subtelne energie spotykają się z ziemskimi warunkami,
Ziemska zasłona jak całun martwoty zakrywa dostęp,
Stąd tak ważne jest doskonalenie Waszej subtelnej energii,
                                    Takie niespodziewane przesyłki serce odczuwa drżeniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz