czwartek, 21 czerwca 2012

Modlitwa serca

♥ Modliłem się o zmianę - więc zmieniłem swój umysł.
♥ Modliłem się o prowadzenie - więc nauczyłem się ufać sobie.
♥ Modliłem się o szczęście - więc uświadomiłem sobie, że jestem czymś więcej niż moje ego.
♥ Modliłem się o spokój - więc nauczyłem się bezwarunkowo akceptować innych.
♥ Modliłem się o obfitość - zrozumiałem, że to moje zwątpienie ją zatrzymywało.
♥ Modliłem się o cud - uświadomiłem sobie, że sam nim jestem!
♥ Modliłem się o bratnią duszę - pojąłem, że sam nią dla siebie jestem.
♥ Modliłem się o miłość - i wreszcie zrozumiałem, że ona zawsze puka do mych drzwi, ale to ja muszę pozwolić jej wejść. /Jackson Kiddard/
"<3 Modliłem się o zmianę - więc zmieniłem swój umysł.<3 Modliłem się o prowadzenie - więc nauczyłem się ufać sobie.<3 Modliłem się o szczęście - więc uświadomiłem sobie, że jestem czymś więcej niż moje ego.<3 Modliłem się o spokój - więc nauczyłem się bezwarunkowo akceptować innych.<3 Modliłem się o obfitość - zrozumiałem, że to moje zwątpienie ją zatrzymywało.<3 Modliłem się o cud - uświadomiłem sobie, że sam nim jestem!<3 Modliłem się o bratnią duszę - pojąłem, że sam nią dla siebie jestem.<3 Modliłem się o miłość - i wreszcie zrozumiałem, że ona zawsze puka do mych drzwi, ale to ja muszę pozwolić jej wejść." /Jackson Kiddard/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz