wtorek, 4 lutego 2020

Wdzięczność


Obraz może zawierać: przyroda i na zewnątrz, tekst „Gratitude can change everything.”

Jeśli chcesz sam poczuć właściwie to uczucie wdzięczności,
Okaż go najpierw samemu sobie jako wewnętrznemu ciału.

Dzięki niemu, chodzisz, biegasz, myślisz i smakujesz życie,
I tak rodzi się w tobie podziękowanie i każdy się tu uśmiecha.

Obraz może zawierać: roślina, noc i na zewnątrz

Podziękowanie słowne można rozpoznać i sarkastycznie,
Ale uczucie wdzięczności to już samo z siebie się tworzy..

Taką otoczkę jak woal wokół całego ciała dla bezpieczeństwa,
Czy to ona tworzy wokół nas duchowy pas jak bezpieczeństwa?

Obraz może zawierać: 1 osoba

Na pewno wrażliwość skóry, co do tego nie mam już wątpliwości,
Jest bardzo unerwiona i chroni ciało przed wszelkimi zagrożeniami.

Ciało to układ całkowicie wystarczający i zamknięty tak jak w bąblu,
Nawet to co na zewnątrz się dzieje ma wpływ poprzez nasze wnętrze.

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

'Moim zdaniem (tak od siebie)...
Nie pożądaj nic od świata, bądź gotów,
bądź otwarty. "Być, nie mieć!"
Tak naprawdę doświadczamy kwantowych praw fizycznych
i aby coś przeżyć należy otworzyć się na przepływ,
niech życie nas goni, nie my je.

Ty jesteś twórcą obrazowania,
ty - poprzez kierowanie uwagi
- zasilasz to czego doświadczysz więcej
i więcej, poprzez skupianie się na tym.
I nieważne co to jest, dla energii to wsio ryba
czy chcesz przeżywać razem ze zlęknionymi epidemię
czy wolisz świat stabilny, bo pewnie trzymany twoją ręką (uwagą).'

W. T. /kolega z fejsa i filozof/


Obraz może zawierać: 1 osoba, stoi i na zewnątrz

Kiedyś coś podobnego sam napisałem po przypomnieniu sobie incydentu na Mazurach, 
Wtedy wieczorem wybrałem się emocjonalnie w Marusku wpław na drugą stronę jeziora.

A dopływając zmęczony już do brzegu chciałem sprawdzić głębokość gruntu pod nogami,
Liany nie chciały puścić moich płetw, a żal mi było je stracić, więc szarpałem się do końca.



Pod wodą i nic nie widząc o zmroku, dostałem w łeb uderzenie i otrzeźwiałem,
 Opanowałem się i zastygłem, a wtedy odpuściły i na oparach tlenu wypłynąłem.

Zmieniło to moje podejście do życia bo wiedziałem, że ktoś nade mną czuwa, 
A sam już jako student wiedziałem, że nie fizycznie, ale tylko neurologicznie. 




Poddaj się tej ochronie, a lniany puszczą cię same ...
Nie muszę mówić, że byłem wtedy całkowicie sam.


„Bogaty jest ten, kto jest wdzięczny, za to co już ma.”
Beata Pawlikowska
„Bądź wdzięczny za to, co masz, a będziesz miał tego więcej. Jeśli koncentrujesz się na tym, czego nie masz, nigdy nie będziesz miał wystarczająco dużo.”
Oprah Winfrey
„Kiedy jesteś wdzięczny, znika strach, a pojawia się obfitość.”
Anthony Robbins
„Kiedy czujesz wdzięczność, jesteś najbliżej naturalnego stanu, w którym się urodziłeś.”
Abraham Hicks
„Wdzięczność otwiera wrota do… potęgi, mądrości, kreatywności całego wszechświata. Otwierasz te wrota właśnie za pomocą wdzięczności.”
Deepak Chopra



https://www.youtube.com/watch?v=wghvVBpQMyw&feature=share&fbclid=IwAR20KStoiU64JRpZPFptyINGxq6qdLj0EBze7C-NNjJpOvYsVB28As7ZoFc


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz