czwartek, 20 lutego 2020

Jesteś TY

Obraz może zawierać: 1 osoba, zbliżenie, tekst „MARILYN MONROE: "Brak perfekcji jest piękny. Szaleństwo jest geniuszem. Lepiej być absolutnie niedorzecznym niż absolutnie nudnym".”



Athena: 
Tym, co cię ekscytuje, JESTEŚ ty.
Mój post: Myślałem o tym, jak niektórzy ludzie naprawdę lubią power posty lub
 power memy takie jak ten. 
Potem Athena powiedziała mi: że podnieca cię to, że to robisz.



Jestem Athena i zawsze służę wam pomocą.
Tak, kochanie, powiedziałem to. 
To, co cię podnieca, to ty. 
Wyczuwasz wyższe energie poprzez odczuwanie podniecenia, miłości, szczęścia, szczęścia.




Kiedy coś cię podnieca, dzieje się tak dlatego, że chcesz to zrobić lub robisz to. 
Kiedy widzisz post o światła wojownikach walczących z ciemnością - i jesteś 
podekscytowany, dzieje się tak dlatego, że robisz to w nocy. 
Nie myl podniecenia z niepokojem lub strachem, są to różne stany.




Tym, którzy chcą dowiedzieć się więcej o swojej prawdziwej jaźni, 
zrozumcie tę prostą zasadę. 
Twoje podniecenie prowadzi cię do prawdy o tym, kim jesteś. 
Wasze wyższe wibracje można wyczuć w niższych polach. 
Zobacz, co sprawia, że ​​jesteś szczęśliwy. 
Zobacz, co Cię podnieca. 
Spójrz na to, co według ciebie sprawi, że będziesz szczęśliwy.



Tak wielu zastanawia się: „Kim jestem?” 
To da ci ważne wskazówki.



Ja: Cieszę się, że te piękne rośliny rosną. 
To, co mnie podnieca, to istoty pozaziemskie. 
Zawsze tak jest. 
Zawsze interesowałem się również duchowością. 
Studiowałem medium i okazałem się channelerem.




Atena: Podążaj za swoim szczęściem. 
Śledź to, co cię podnieca. 
To ty. 
Te niższe stany, w których żyjesz: strach, nieszczęście, niepokój, depresja, złość ... są 
to stany tych, którzy umysłami kontrolują cię, a nie ciebie. 
Nie przybyliście tutaj, aby być tacy
jak oni, przybyliście tutaj, aby odkryć siebie na nowo.




Ja: Dzięki Atheno.
Atena: Przyszłam na ziemię, aby ją kochać, a teraz wróciłam. 
To jest moje szczęście.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz