niedziela, 2 lutego 2020

Szukam mojego plemienia.

Obraz może zawierać: 1 osoba, tłum i jedzenie


Szukam mojego plemienia.
Ludzie z mojego plemienia są łatwo rozpoznawalni:
Idą wyprostowani, mają iskry w oczach i uśmiech na ustach.
Ani nie uważają się za świętych, ani za oświeconych.
Przeszli przez własne piekło,
spojrzały na nich cienie i demony,
zaakceptowane i ujawnione.
Nie są już dziećmi,
wiedzą co im zrobiono.
Swojemu wstydowi
i wściekłości dali wybuchnąć pozostawiając to w przeszłości,
odcięli pępowinę i wypowiedzieli ułaskawienie.
Ponieważ nie chcą już niczego ukrywać,
są jaśni i otwarci.
Ponieważ nie muszą tłumić,
są pełni energii, ciekawości i entuzjazmu.
W ich sercu płonie ogień!
Ludzie z mojego plemienia
poznali dzikiego mężczyznę i dziką kobietę w sobie
i nie boją się.
Nie biorą niczego za pewne i oczywiste,
sprawdzają, tworzą własne doświadczenia i
idą za własną intuicją.
Mężczyźni i kobiety z mojego plemienia
spotykają się na tym samym poziomie,
doceniając swoje "różne" istoty,
konfrontują się ze sobą bez zła
 i kochają się bez wstrzemięźliwości.
Ludzie z mojego plemienia często wchodzą do wewnątrz,
żeby się skupić, skontaktować się z własnymi korzeniami,
znaleźć się ponownie, jeśli zagubili się w życiu.
A potem lubią wracać do swojego plemienia,
ponieważ lubią się dzielić, dawać i brać,
obdarowywać się wzajemnie i przyjmować.
Lubią ciepło, bezpieczeństwo i intymność.
Osobno nie czują się zagubieni jak małe dzieci i
dobrze dają sobie z tym rade.
Ale cierpią z powodu izolacji i tęsknią za swoimi.
Czy chcemy się znów spotkać?

(znalezione gdzieś w przestrzeni, autor nieznany)

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i mem, tekst „Prowadź mnie losie tam, dokąd iść trzeba... ...bo tam gdzie nie trzeba, to ja sama wlezę”


Pamiętam te czasy końca wieku i zarazem nowego tysiąclecia,
Kiedy nieomal w konspiracji wśród innych znajomych byliśmy.

Sami mimo woli skupialiśmy się razem i cicho dzieliśmy się nowościami,
Kto i coś nowego znalazł na półkach księgarskich z lektury ezoterycznej.

Nie chodziło nam o konspirację tylko te ciągłe uwagi:
'Znów razem i o tym samym, zamiast głosić ploteczki'.

 Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, prawdopodobnie tekst, który brzmi „"Daj odejść ludziom, którzy przychodzą tylko po to, by narzekać, opowiadać o problemach, smutnych historiach, strachu oraz osądzaniu innych. Jeżeli ktoś poszukuje naczynia na wyrzucenie swoich brudów, postaraj się, aby nie był to Twój umysł." -Dalajlama " WielkieSlowa.pl”


'Tęcza zapewnia ucztę dla naszych oczu i ma również wewnętrzne znaczenie, 
które pomaga rozwinąć umysł. Tęcza składa się z połączenia siedmiu różnych kolorów, sprawiających, że wygląda wspaniale i pięknie. 
Podobnie my, powinniśmy być w stanie zaakceptować i docenić różnice wynikające z religii, narodowości, języka i kultury. Powinniśmy połączyć dłonie, 
stawiając na pierwszym miejscu dobro ludzkości i uniwersalne wartości ludzkie".
- Amma (Śri Mata Amritanandamayi Devi)



Obraz może zawierać: niebo, na zewnątrz i przyroda

Dla mnie dużych zmian osobistych lub zamknięcia innych,
Zauważyłem, że od stopnia uzmysłowienia to się wydarzało. 

'Teraz sposób na uzyskanie dostępu do większej ilości twoich akaszy płyt jest tak otwarty, 
jak to tylko jest możliwe, i na najbardziej absurdalne i absurdalne historie. 
Ponieważ kiedy słyszysz o czymś dziwnym, co wydarzyło się na waszej planecie 
i myślicie, że jest to tak dalekie od tego, co żyjecie, 
tak dziwne dla was jak ta wersja Źródła, 
całkiem możliwe, że dostrajacie się do wersji siebie, 
która była bardzo podobna do osoby, o której słyszycie lub czytacie'.


https://tamar102a.blogspot.com/2020/02/zanurz-sie-gebiej-w-zapisach-akaszy.html



Jak ja to teraz widzę, a głównie po wcześniejszych przed wielu laty wizji,
Wtedy były dla mnie jako wcześniejsze wcielenia potwierdzone znakami.

Ale nie ważne kiedy i gdzie i jakie były z nim wspomnienia,
Teraz wiemy, że wszystko odbywa się jednocześnie dla duszy. 

Wtedy dusza podsunęła mi te ciekawsze dla mnie i mnie też zafascynowały,
Teraz będą pewnie w większości wszystkie wracały jako nici czasu Akaszy.

Kto wie może to jest tak, że dusza podsuwa mi je do akceptacji,
Na przykład teraz coraz wyraźniej śnię, takie żywe wspomnienia.

Jedne mi się podobają, a inne mniej lub nie, może razem to robimy jako już,
Pewnego rodzaju przegląd i z wybranych będziemy snuć nową tkaninę czasu?



https://www.cda.pl/video/12233186a

Polecam ten film, choć stary, to świetnie się go ogląda teraz,
Gdy wiemy co nas teraz może czekać, choć mówi o trójkącie ...

Ale to tylko pretekst do przekazania myśli o wymiarowości,
Jak i o tych liniach czasu na których żyjemy tu równolegle ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz