sobota, 12 maja 2018

Obserwator

Zdjęcie użytkownika Hubert Donat Regner.

Bez niego nie byłoby niczego, nawet poety Friedrich Nietzsche'go
Jest tylko obserwator i to co widzi i co jak film się zmienia stale...

Zaczyna od punktu który staje się potencjałem wszystkiego,
To jasne, że tylko z częściowym odbiciem tego co jest w nim.

Zdjęcie użytkownika Hubert Donat Regner.

Z punktu tworzymy bąbel, a w nim następne Kwiaty Życia,
A potem czasoprzestrzeń we wszystkie strony krzyża dzieląc.

Takie jest święte znaczenie krzyża i ruch stworzony świętą geometrią,
Ale to tylko moje fantazje umysłu, podpowiadane przez obserwatora.

 Coś to poniżej przypomina mi kalejdoskop z dzieciństwa, 
Może nasz świat jest podobny tworzony przez obserwatora?

Zdjęcie użytkownika Hubert Donat Regner.


Nikt poza mną nim nie jest tylko ja umysł i On Obserwator,
To On musi wsadzić głowę we mnie by stać się świadomością.

Ja czyli jego obraz staję się na Jego podobieństwo,
Ale nie od razu bo prawdopodobnie bym zwariował.

Dlatego wyposażył mnie On w ograniczające mnie zmysły,
 Jako narzędzia poznania i obserwacji tego co chcę zobaczyć.

Ale widzę tylko to co mam w potencjale i dla porównania,
Tak tworzy się ciąg prawdopodobieństwa podobnych obrazów.


Zdjęcie użytkownika Hubert Donat Regner.




Odkrywamy Zakryte.
Przez całe swoje życie Albert Einstein próbował dowieść, że jego teoria jednolitego pola (teoria wszystkiego) może wyjaśnić budowę i działanie wszechświata.
Szypow, dla którego naukowiec był swoistym „guru”, tak zainspirował się badaniami Einsteina, że nad rozwikłaniem owej zagadki spędził prawie 6 lat. Po tym czasie ni stąd, ni zowąd ogłosił nagle, że pracował nad „teorią próżni Szypowa”, której główna teza dotyczy tego, że świat jest zbudowany z siedmiu poziomów materii.
https://www.tajemnice-swiata.pl/pola-torsyjne/



Pola torsyjne nie przenoszą energii, lecz informacje. Gdybyśmy mogli wykorzystywać pola torsyjne we współczesnym świecie, kierowalibyśmy wydarzeniami i...
tajemnice-swiata.pl




 Zdjęcie użytkownika Hubert Donat Regner.


Bo każdy z nas odkrywa w to co wierzy i dokłada do obrazu całości,
Tak według mnie powstaje ekran wspólny jako hologram większości.

Pewnie i na podobnej zasadzie powstał Internet, a my jesteśmy w Nim,
Ale takim, niby z przyszłości, bo czas to tylko pojęcie dla obserwatora...

Zdjęcie użytkownika Hubert Donat Regner.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz