niedziela, 6 maja 2018

Dziwna historia

Zdjęcie użytkownika Avantgardens.

Ta dziwna historia jest oparta wyłącznie na moich doświadczeniach,
Nawet nie pamiętam, czy to był 2006 r. gdy Adamus opisywał koty.

Opowiadał ze swadą o sobie jak podsłuchuje polityków,
Wcielając się w jakiś sposób w kota np. w Parlamencie.

Ale nie to mnie zainteresowało, tylko ta moja chęć sprawdzenia,
Czy czyta nasze myśli jak ich i potem wykorzystuje w Shoud'e?

Zdjęcie użytkownika Avantgardens.

Jadąc jednego dnia do teściowej która miała kota, postanowiłem to sprawdzić,
Kot był wyjątkowo dziki i płochy, co mnie nie dziwi z uwagi na jej charakter.

Wysiadłem z samochodu w chwili, gdy teściowa próbowała go przepłoszyć,
A więc jej przeszkodziłem wołając na niego: 'chodź Adamus, chodź do mnie'

Kot wyrwał jej się spod ścierki i przybiegł do mnie radośnie,
A ja i moja żona byliśmy zdumieni, a teściowa zaniemówiła...

 Zdjęcie użytkownika Avantgardens.

Było to szokiem dla nich, bo do nikogo nie podchodził,
Szepnąłem kotu, ale już po cichu, że nawet niedosłyszały.

A głośno sam do siebie powiedziałem w duchu, 'ale to numer mi zrobiłeś',
Teraz wierzę, że to co nam mówisz, to jest zebrana esencja naszych myśli.

Ale to nie koniec tej dziwnej historii, bo po jakimś czasie miałem sen,
W którym byłem jakimś mówcą tak jak w Collegium ze słuchaczami.


Mówiłem tam ze swadą w języku angielskim jak tu wygląda życie na planecie Ziemia,
Przez jakiś czas pamiętałem ten tekst i byłem zaskoczony swoją opowieścią 'gwiazdy'.

Zdjęcie użytkownika Avantgardens.

No i co w tym dziwnego spytacie, sam szybko o tym śnie zapomniałem,
Do momentu, kiedy przeszedł mnie dreszcz czytając Shoud pt  'Marek'.

/Marek aktualnie żyjący zaproszony gość z Ziemi na spotkanie z Shaumbrą/

Wtedy sobie przypomniałem wcześniejszy sen jak i inne z nim zdarzenia,
Wszystkie z tym dziwne skojarzenia są wyłącznie moje i mojej wyobraźni.

Ale, że wszystko to co pomyślisz realizuje się w bąblu twojej rzeczywistości,
Historia moja jest tyle prawdziwa, gdy ktoś uwierzy i tyle co nieprawdziwa.

Zdjęcie użytkownika Avantgardens.

Czy uwierzysz mądrej sowie, czy niedowierzającej wiewiórce,
To nie ważne, ale ważne, żeby wyciągnąć z tego mądre wnioski.

To co ty mówisz do kosmosu tak i on odpowiada bez łaski,
Ważne abyś uważał na jego odpowiedzi i uczył się słuchać.

Zdjęcie użytkownika Avantgardens.

Czy ta dziwna historia jest dla was prawdziwa,
To nie ważne wszyscy jesteśmy ze sobą połączeni.

Ważne jest, że nad nami ktoś tam czuwa,
A w trakcie snu czasami się spotykamy.

Zdjęcie użytkownika Witold Tylkowski.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz