niedziela, 20 maja 2018

Jestem który Jest


Zdjęcie użytkownika Moti Fenik.

Jestem który Jest i to oznacza moment wyjścia z mgły jako zasłony,
W której się znajdujemy dalej w trakcie myślenia: co było i będzie...

Każda chwila poświęcona temu co się teraz tu na prawdę dzieje,
Jak mole robią w zasłonie dziurę do chwili momentu w 'tu i teraz'.

Zdjęcie użytkownika Psychedelic Adventure.


Jak to nie wie, to on jest po to abyś się obudził z Matriksu postrzegania,
Gdy brałem Aye'ę widziałem świat roślinny jak się wdzięczył do mnie.

Ale nie chcę aby wziął przewagę nad moim DMT dzięki któremu na jawie,
Widziałem światy równoległe już jako całość z naturą roślin jak i zwierząt.


Zdjęcie użytkownika Uświadom To Sobie.

Jednak sam przestrzegam tych nieco jeszcze niezrównoważonych, 
Bo zobaczą siebie w krzywym lustrze, DMT działa to jak alkohol ...

Jak wiemy to po nim się okazuje, czy ktoś jest agresorem czy stoikiem...
Może dlatego, że za jego sprawą wyłazi z nas strach i z nim koszmary?

Zdjęcie użytkownika Psychedelic Adventure.

Przeżyłem to kiedyś za sprawą nadciągającej kontroli tej po pięciu latach,
Co prawda jest tylko regułą po powstaniu nowego szpitala i jego działalności.

Ale stres wydobył z mojej podświadomości to coś,
Co skłaniało mnie do zejścia, jak gdyby do piekieł.

Musiałem sam się z tym zmierzyć i popatrzeć śmiało bez strachu,
Jak wtedy podobnie w szpitalu i po wielu latach zobaczyłem kozła.

Wyjaśniono mi później, że był to pierwszy egregor późniejszego diabła,
Może właśnie jest synonimem najwcześniejszego przeciwieństwa dobra?

Zdjęcie użytkownika Architecture & Design.

Jestem który Jest w takim rozdwojeniu dwoistości natury,
Ale po środku w stanie medytacyjnym jak kamerton stały.

Gdy tylko włączam umysł to zakłócam Jedność natury,
To taka zabawa jak w kalejdoskop życia w dzieciństwie.

Zdjęcie użytkownika Witold Tylkowski.
'Rogaty Bóg Natury jest siłą pierwotną i nie ma nic wspólnego 
z chrześcijańskim Diabłem poza rogami i kopytkami. 
Pan wszystkich zwierząt - utożsamia dziką naturę w człowieku 
- to dlatego kościół zrobił z niego diabła i boi się go jak ognia. 
W mitologiach jest Bogiem dzikich łowów 
podczas których piekielne wilki 
zaganiają duszę zmarłych do świata podziemnego.'
Witold T.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz