poniedziałek, 8 maja 2017

Czemu?

 Zdjęcie użytkownika Anioły  Ani Lomi.


 

Czemu jesteśmy dezinformowani, a czasami i oszukiwani,
Czyżby niewiedza była komuś na rękę i stanowiła władzę?

Zdjęcie użytkownika Soul Sex.

To fakt, że nie da się prowadzić trojkę puszczając jej lejce,
Komuś bardzo zależy byśmy chodzili jak w kieracie konie.

Podobno innym aniołom zależy też na naszej wolności,
Ale do niej dochodzi, gdy następuje rozwój świadomości.

Zdjęcie użytkownika Anioły  Ani Lomi.

Bez uświadomienia niewoli w Matriksie nie zdobędziemy się na bunt,
Bez buntu status quo będzie automatycznie zachowane, jak gdyby nic.

Nie sądzę byśmy byli w niewoli ze strażnikami,
Sam brak świadomości zastępuje ich doskonale.

Na zasadzie elektrycznego pastucha - jako ogrodzenia,
Nawet bez prądu nikt a raz porażony go nie przekroczy.

Zdjęcie użytkownika Anioły  Ani Lomi.

Czy nie krępowani pastuchem to będzie latać po kosmosie?
To bardzo możliwe, ale zapewne nie w tym fizycznym ciele.

Marzy mi się nowe ciało na bazie obecnego lecz po transformacji,
Podobno cały czas się to dzieje, jak z odlotem poczwarki motyla.


Zdjęcie użytkownika Kwiat Duszy - Czakra Serca.

,,Pewnego dnia ktoś przeszedł na drugą stronę, a spotykając swoją duszę,
wybuchnął płaczem i powiedział - To było takie ciężkie życie!
Nie byłem w stanie płacić rachunków! Odebrano mi dom i prawie głodowałem.
To było straszne!

Na to zaskoczona dusza odparła - Dlaczego mi nie powiedziałeś?!
- Myślałem, że wiesz!

- Nigdy nie zakładaj, że ja wiem wszystko – skwitowała dusza”.
- Adamus Saint-Germain ,,Gra Świadomości”

Zdjęcie użytkownika Marek Kaszuba.



Czemu? a czemu nie?

Może Matriks to drzewo życia i poznania,
A wyrosłe na naszej dziecięcej naiwności?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz