wtorek, 25 października 2016

Iluzja

https://media.giphy.com/media/l2SqducY7ULEqIDyE/giphy.gif

Tutaj najlepiej widać, że człowiek ogląda tę własną projekcję,
Nic dziwnego, że z takiej pułapki wyjść umysłem jest trudno.

A kto o zdrowych zmysłach by pomyślał, że to tak działa,
Że nie jest realne, choć się go zmysłowo dotyka boleśnie.


'Teraz mamy dla Was małą niespodziankę.  
Chodzi tutaj o uznanie tego, że nie ma gwiazd na niebie.  
Istnieje tylko hologram pustki, która znajduje się wewnątrz.  
Wewnątrz tej wypowiedzianej pustki spoczywa świadomość i wiedza Jedni. 
Ogrom Wszechświata stwarza przekonującą iluzję, 
która musi być rzeczywistością.  
W pewnym sensie ona absolutnie tym jest.'

 

Nie wiem, jak to mam dobrze zrozumieć, ale jest tam rzecz najważniejsza,
Jeśli myśli pozytywne zmieniają kryształki wody, to chyba i też całą Gaję? 

Jeśli wspólna medytacja podobnie działa na społeczeństwo,
To zapewne tak samo i na nas indywidualna, jak grupowa itd.

Chemical compasses may rely on quantum spin (Credit: Andrey Volodin/Alamy)

A więc walka z ciemnością nie odbywa się tu fizycznymi środkami,
Jedynie stałym poziomem utrzymania równowagi poziomu wibracji.

Nie pokonamy ciemności wojną, bo ona tak właśnie czerpie siły,
Ale spokojem ciszy niepodrażnionych umysłów w hologramie.

Iluzja strachu sama się wyłączy tak, jak już pisałem,
Gdy zobaczyłem koniec filmu Merlin i śmierć Magii.

Magia krzyczała aby istnieć w furii, a wszyscy odwrócili się tyłem,
A gdy przestała być zasilana energią naszego strachu sama zdechła.


religia

,,Moi drodzy przyjaciele właśnie teraz rodzi się tysiąc Nowych Ziemi,
 tysiąc nowych planet z bardzo ludzkimi atrybutami,
które rozwijają się w tym momencie,
ponieważ istnieją miliony i miliony istot, jakbyście je nazwali,
waszych anielskich rodzin, które są gotowe się inkarnować.
A żeby jakakolwiek istota mogła wznieść się do własnej suwerenności,
 zrealizować swoje wewnętrzne JESTEM KTÓRY JEST,
to musi przejść drogę na Ziemi, lub jednej z Nowych Ziem”.


Aby urzeczywistnić swoją indywidualną tożsamość świadomości,
Musisz zejść na Ziemię, aby się na nowo odrodzić, jak po kąpieli.

To co przeżywasz teraz na niej jest właśnie iluzją,
Tylko po to, aby z wolną wolą nauczyć się miłości.



Bo ludzie duchowi wierzą, że materia jest iluzją,
Za to materialiści nie wierzą w jakiekolwiek dusze.

Jedni chodzą jak muchy po stole, aż do skutku,
A drudzy ciągle zastanawiają się nad przyczyną.

Kiedy zacząłem to swoje pisanie w sierpniu 2008 roku:

<Zamilcz! Choć przez chwilę,
Wsłuchaj się w Stworzenia głos!
Pomyśl! Choć przez chwilę,
Żeś Jego częścią, jak głowy włos,
Unieś się nad Nim i spójrz!
To co zobaczysz, zapamiętaj i chwilę,
To życia Twego włosa los!>

Nie wiedziałem jak to się rozwinie i jak dalej się potoczy,
Czy wtedy wydawała mi się rzeczywistość nasza iluzją?

Nie wiem..
I aż 8 lat minęło, czy ja stałem się mądrzejszy?
Dalej też nie wiem...

 

A tu zima...

<I cały ten wytrysk piękna kwiatów łąki,
Tylko po to, aby wyrosły nasiona życia,
Jeszcze piękniejszych kształtów i barw?

Bo tylko piękno rodzi piękne nasiona,
Kolory dźwięku i kształty ich barw!>

Czy to ja pisałem osiem już temu lat? 
Akurat to to ja już wiem na pewno.

No to czas na dobry humor:

 

Mam nadzieję, że to będzie taka iluzja:
 
https://www.facebook.com/BraterstwoSwiatla/videos/1594246184126927/?hc_ref=NEWSFEED


 

1 komentarz:

  1. Marku ja to czytam od tych ośmiu lat - dobiłem już do 38 - i jestem innym człowiekiem , widać to dopiero jak się spojrzy do tyłu . Powoli dojrzwamy .
    Mimo wszystko masz rację - kwestionujmy naszą mądrość bo to nas odróżnia od tych , którzy " wiedzą najlepiej " - miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń