poniedziałek, 19 września 2016

Ciekawość serca





,,Wszystko, co kiedykolwiek powstało na świecie, pochodzi z serca. 
Każda trwała wartość jest dziełem serca".
- Mistrz Morya


A więc to my sami powinniśmy do niego zaglądać, a nie na ekran,
Ekran rzeczywistości zaraz się zmieni, a więc nie warto go śledzić.

Nie chcę by to czytała młodzież zapatrzona w smartfony,
Ale to ona jest wskaźnikiem naszych zmian w poglądach.

,,Żyjąc sercem przekraczasz czas i przestrzeń, żyjesz w wieczności".

- Mistrz Morya

,,Życie sercem oznacza życie ogniem: ciepłem i światłem, 
które mogą mieć centrum w każdym miejscu ciała, 
ale największym centrum jest serce".
- Mistrz Morya


 

Przykładem tego jest odruch wdzięczności czytelników,
To świadczy, że otwierają się nam serca i to nawzajem. 


 "Szanowna Marto,
Chciałem w imieniu swoim i innych serdecznie Ci podziękować za Twój nieoceniony wkład w tłumaczone przez Ciebie materiały Karmazynowego Kręgu.
Ekspresja Twojej pracy jest na bardzo wysokim poziomie, czuć w tym niebywały profesjonalizm, oraz skrupulatność w wyjaśnieniach nawet najdrobniejszych znaczeń.
Bądź świadoma, że nasza wdzięczność przemawia do Ciebie w każdym zdaniu, jakie możemy w polskim języku przeczytać. Klarowność i energia, z jaką to przekazujesz, jest w pełni synchronizowana z energią przekazu. Dzięki temu możemy przeżywać żywotność tych wszystkich spotkań, jakie reprezentuje K.K. Standardowi i jakości, jakie wniosłaś w swe tłumaczenia, nieprędko kto inny będzie w stanie dorównać. Więc pragnę, pragniemy, żebyś wiedziała jak bardzo jesteśmy Ci wdzięczni za Twoją pracę dla Shaumbry. Bądź tak długo z nami, jak długo będziesz to czuła. Z naszej strony masz pełne energii wsparcie i uznanie. Dziękujemy Ci za Twoją wspaniałą służbę w imieniu moim i całej Shaumbry obecnej i tej, która dotrze później.
Z radością Indiana Sovereign Dominus."

 

To ciekawość życia pcha nas do twórczości, tak jak i ciężkiej pracy,
Dając przykład i model rzetelności tłumaczeń pisanych, jak własne.

Takim własnym przykładem są podziękowania dla koleżanki Marty,
Jak i wdzięczność za to czytelników i jak wyżej i poniżej w treści:

"Witaj Marto,
dziękuję za kolejny Shoud.
Można tylko podziwiać twoją pracę 
i zaangażowanie oraz  mnóstwo czasu, 
który na ten cel przeznaczasz, 
ale bardzo czekam na ten dzień, 
gdy wykonasz tę prace, a Włodek ją nam udostępni.
Nawet nie będę się wysilał, by określić i wyważyć, 
ile twa praca znaczy dla mnie 
i dla naszej garstki Shaumbry w Polsce,  
bo to nie ma sensu. Ty to wiesz i odczuwasz.
Trzymaj się..

Po prostu dziękuję."

A za chwilę:

"Witaj Marto,
 odwiedziłem twoją stronę 
"Etyka serca'  i zaniemówiłem,  
a szczerze mówiąc, to szczęka mi opadła.
Oswoję się z tym, a potem napiszę..."

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/8a/18/a2/8a18a29c889c7c6a86651131d93fc99a.gif

A ta fontanna to ode mnie!
jako autora blogu

Jakby ktoś miał wątpliwości, o kogo chodzi, to zapraszam:




Przekład: Marta Figura
emef11@wp.pl




"Świadomy Wybór"

'Wybieram szczęście
wybieram radość z mojej codzienności
Wybieram łąkę
która nie potrafi być nieszczęśliwa
Wybieram delfiny
ich ciszę w głębinach mórz
przyjmując spokój podwodnej kontemplacji
Zgadzam się na szczęście
pozwalam mu płynąć
strumieniem wody
rzeźbiącej górskie potoki
Pozwalam sobie na to
co od dawna jest moje
na kolor wiosny
na ciepło lata
refleksję jesieni
i przepiękną biel
o wschodzie zimowego poranka
Biorę szczęście garściami
chłonę je do zawrotu głowy
jak górskie powietrze
które wypełnia ciało
Nie ważne co było
nie chcę wiedzieć co się wydarzy
jestem
w przestrzeni dnia dzisiejszego'

Witold Tylkowski

 'Słuchajcie, jestem zachwycony tym, co dzieje się od kilku tygodni...
Mam co dzień po kilka pisanych lub przez Skype,
tak szczerych i gorących podziękowań za te moje filmy.
Najczęściej słyszę, że ów przez całe życie wiedział,
czuł, że to nie jest jak mówią, ale był z tym sam.
Ludzie się budzą, bo widzę po kolejnych odsłonach.
Mam ponad 400 subskrypcji i ponad 80 000 wyświetleń! Szok.
Pochodzę z nauczycielskiego domu i sprawdziła się klątwa mamy:
Obyś cudze dzieci uczył.
Nie macie pojęcia ilu ja teraz szczęśliwych i wdzięcznych ludzi widzę.
Był i doktorant fizyk i twierdził, że sam nie wierzy, genialnie to tłumaczę.
Dawno nie czułem się tak potrzebny.
Warto to robić!'

https://www.youtube.com/user/ajednakwt/videos


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz