piątek, 29 lipca 2016

Pytanie?

 


Pytanie o Stwórcę...

Czy jesteśmy Nim, czy tworem siły Jego Źródła?
To odwieczne pytanie nurtujące nas - myślących,
Jednych, o sobie jako Bogu, a drugich Jego dzieci,
Ale też pamiętajmy, co materialne, to nie duchowe,
A co duchowe to nie boskie, to części całości Źródła.

Nie wiem, czy włączenie do walki ze światem coś da,
To jedynie bicie piany i machanie rękami ze strachem.

Jedynie nasze wewnętrzne przekonanie może tu stworzyć nowy świat,
Bo wtedy za nami stoi wielka siła samego Stwórcy, a nie wypaczenia. 



Koncentruj się na sobie samym i nie podglądaj, co inni,
Robią, bo to nie z twoich myśli wynika i się to nie liczy.



Luki w pamięci: normalne zjawisko, czy powód do obaw?

http://stylnazdrowie.pl/zdrowie/luki-w-pamieci-normalne-zjawisko-czy-powod-do-obaw-820

Demencja starcza jeszcze mnie chyba nie dopada,
Czasami luka świadczy, że nie jestem w tu i teraz.

Gorzej, jak czegoś nie słyszę, to wtedy szybko sprawdzam,
Na cichej muzyce i wiem, że powodem było niechlujstwo.

Ale nie moje, tylko tych, co teraz się śpieszą i bełkoczą,
Podobno to teraz w modzie, a dykcja już jest w niełasce.




Nie wiem jak działa prawo karmy wobec takiego usprawiedliwienia sprawcy,
Wiem z matematyki, że skutki są nie tylko sumujące, ale i nieprawdopodobne.

Gdyby ktoś dał w moim imieniu i bez mojej zgody,
Komuś w mordę, tylko dlatego by się usprawiedliwić?

Nie wiem co bym zrobił, ale nie będąc mściwy zostawiłbym go,
Prawo zwrotne to szybko reguluje, a koło fortuny już go miele.

Nie będę więc zaprzątał tym sobie głowę,
Są ważniejsze pytania o sens życia tutaj.

Dlaczego kobiety są zdolniejsze, piękniejsze itd? .... bo:

 

To dlatego chowają ten dysk przed nami?

 Takie Egipskie artefakty czyżby obcych, odkryte w Izraelu,
 Są utrzymywane w tajemnicy przez Muzeum Rockefellera!

 

https://noticiasufos.wordpress.com/2016/06/02/artefatos-egipcios-de-natureza-alienigena-descobertos-em-israel-sao-mantidos-em-segredo-pelo-museu-rockefeller/

Nic tak nie rozwija jak zadawanie pytań dziecku,
Niż wkładanie do głowy starej papki historycznej.

Zamiast się na nowe otwierać to nudzi się zapamiętywaniem,
Dlatego w dalszym cyklu odpowiedzi na moje pytanie o Bogu.

Będę jedynie sugerował i te, które są do prawdy najbardziej zbliżone,
Nie mniej proszę by każdy zachował swój rozsądek oceny i trzeźwość.

Od dzieciństwa nurtowały mnie pytania skąd jestem i kim,
Oraz w jakim świecie żyję, jak on działa i jest zbudowany.



Dla mnie to było za mało, a jak zacząłem szukać,
Wszystko zaczynało się składać w jedną 'Prawdę'.
Ale i ona jest dalej mi odległa, jak świt nad ranem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz