wtorek, 26 lipca 2016

Marzenia



Miłość zabrała moje praktyki i napełniła mnie poezją.

- Rumi


Jeśli to prawda to jestem szczęśliwy, bo zawsze to łatwiej,
Pisać o czymś i marzyć niż brać się teraz do ciężkiej roboty.

Miło mi, że nie jestem w tym już osamotniony,
Ale wiem, że moja żona w to i tak nie uwierzy.


Bo i po co, mamy je w sobie, tylko trzeba rozwinąć,
Rozpakować je jak pakiet w komputerze i rozwinąć.

Wszystko to tylko stan umysłu, a więc tylko naszego,
Nie dostaniemy tych rzeczy w markecie i od nikogo.

Gdy się z kim podzielisz, czy tak jak ja napiszesz,
Wtedy uważaj, bo się mogą zaczynać już spełniać.



W sercu jest tego cały potencjał, tylko czeka na uwolnienie,
Gdybyś ty to wiedział i uwierzył to oni straciliby panowanie.

Korzystają z naszego światła, jak ze świecy, a my jej szukamy,
Na ślepo chodząc głodni do roboty za friko i oddając im zarobki.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/42/ab/10/42ab101801453df66d0af7341ddc5054.gif

Zapamiętajmy co poniżej jest napisane, a wystarczy powiedzieć: NIE!
Marzenia trzymają ich na dystans, oglądanie tv i reklamy ich zbliżają.

Kim oni są? To nasze wytwory chorego umysłu w które uwierzysz,
Przestań oglądać horrory, nie słuchaj uwag o sobie tzw. przyjaciół.




Uwierz w siebie, a depresja cię nie dopadnie, za to przyjdą marzenia,
Wyższa zawsze ma wpływ na częstotliwość niższą, ale się i wycofa.

Wszystko jest podległe naszej wolnej woli w ramach programu,
To Lucyfer stworzył ciemność i jego granice głębi, ze światłem.

Jako szef tła, to wcale się nie cieszy naszym upadkiem,
Ale i nie współczuje tym, co sami woli używają dla zła.



Każdy nasz dzień jest pierwszym dniem reszty naszego życia.
Dlatego naprawdę musimy zadbać o to,
żeby wszystkie nasze dni były dobre.
- Lama Ole Nydahl

A marzenia same się spełnią i rodzi je świadomość,
Ale tylko wtedy, gdy rozwiną się jak róża w sercu...

 https://lh3.googleusercontent.com/-4Wgl_e9VdhE/Vf6Mzod-ZcI/AAAAAAAI3tM/MOKUFklIIaY/w426-h277/tumblr_lzyodeZgBQ1qlukz6o1_500.gif

http://tamar102.bloog.pl/id,355518977,title,STOPNIE-PRZEBUDZENIA-KUNDALINI,index.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz