wtorek, 5 lipca 2016

Kreacja

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/6b/d9/b9/6bd9b9f5347bfcea69bb41c609e50b42.gif

'Właśnie w tym momencie Twój mózg odbiera miliony bitów informacji 
i filtruje je wszystkie w taki sposób, abyś finalnie mógł zobaczyć „rzeczywistość” 
zgodnie z tym na czym się skupiasz a więc zgodnie z tym w jaki sposób myślisz.'


https://blogger.googleusercontent.com/img/proxy/AVvXsEh1hcmRM4mPUsuizHA2rL2Jcc4gz2xexQyeW_MlnoUJPmhkWSouRezSlerYJdo4LKXemYqr3PNhzGNDmJ5jf9qYT8Nia9rSkrZAIifKiY8h0nj-e2NuQ5t6oqG_FUkxjvTXBwT_11Gqvb0=w852-h634

'Jeśli świadomie nie zrobimy nic, 
żeby do naszego umysłu docierały pozytywne informacje,
 to wcześniej czy później negatywne informacje, 
które są wokół nas, zrobią swoje, a my, 
niczego nieświadomi będziemy kreować 
rzeczywistość w oparciu o negatywne przekonania, 
które w ten sposób powstaną i będą się ugruntowywać, 
ponieważ nasz umysł zadba doskonale o to, 
żeby nasze myśli stały się rzeczywistością.'

negatywny sposob myslenia to negatywna rzeczywistosc

 Dlatego myśliciele od tego stanu próbują się uwolnić,
Znajdując czas w ciszy i spokoju na zmącenie umysłu.

W stanie alfa w równowadze zanika jak gdyby kreacja ekranu,
Umysł się wycisza jak kamerton a rzeczywistość jak tabula rasa.

Wtedy dobrymi myślami zaczynamy kreować na nowo,
Ale jak kto woli może to co inni i dalej trwa zabawa...

Co najważniejsze musisz mieć tego świadomość otwartą,
To spowoduje że przestaniesz się topić, a zaczniesz pływać.

http://tamar102.bloog.pl/id,355280291,title,Jak-Stala-Plancka-Czas-Rozwiazuje-iluzje-czasu-linearnego,index.html

A tu jest zdjęcie z tego torusa, jak namalowane przez medium,
które zostało zainspirowane tym wyższym źródłem wymiarowym:

 
 "Chciałbym, abyś wyobraził sobie kształt,
 który jest w połowie drogi między pączkiem i jabłkiem.
 Jak jabłko jest bardziej lub mniej okrągłe. 
Jest nieco spłaszczone w górnej i dolnej części, 
gdzie są wgłębienia wewnątrz.  
Jak u pączka jest otwór, który przechodzi na wylot, 
w którym rdzeń jabłkowy będzie.  
Ale różnica polega na tym, 
że otwór zwęża się zarówno od góry 
i dołu tak, że zbiera się w środku, w punkcie. "
Torus horn jest zamkniętym systemem energetycznym.
Do złudzenia przypomina Kwiat Życia Melchizedeka.

 

Właśnie taki widziałem i w każdym punkcie firanki przed sobą,
Mogłem w niego wlatywać myślą i tworzyć wszystko myślami.

Prawdopodobnie dla mojego zrozumienia miałem to doświadczenie,
Ostatnie badanie mego kardiowertera już po przeszło dwóch latach,
Wykazało brak jakiejkolwiek aktywności wspomagającej moje serce.

Rozumiem, że to co mnie spotkało, było po to by lepiej zrozumieć fakturę,
Dlatego to, co mnie pokazano jest potwierdzeniem tego co opisuje Stankow.



Widocznie na czas trzech dni, środki te przeciwbólowe, które dostałem,
Jak i fakt dwukrotnej defibrylacji, uwolnił we mnie możliwości obrazu.

Nie widziałem tego jak opisują za sprawą trzeciego oka,
Ale normalnie naszym wzrokiem z pełną świadomością.

W tle widziałem pielęgniarki, a światy torusów, jak na telebimie,
A teraz wszystko, jak gdyby zaczęło się układać z klocków lego.


Tak jak na tym filmie widziałem inne piękne i ciekawe światy,
Tak jak i po AyA'i świętość każdego kawałeczka naszej Ziemi.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz