środa, 6 kwietnia 2016

Zabiegi


Nie o takie zabiegi chodzi, te jak na powyższym obrazku,
Ale chodzi się na nie objuczonym potrzebnymi rzeczami.

Czas mija pozornie spokojnie i wolno, ale dni mijają szybko,
Osobiście stosuję zabiegi ze czcią przyjętą i ich zezwalaniem.

Poddaję się zewnętrznie i wewnętrznie temu co się dzieje,
A efekty same przychodzą zgodnie z regułą przyzwalania...

Nie wdaję się w jałowe gadki i spory jak o pietruszkę czasu,
Wtedy wszystko się samo układa, a ludzie zaczynają być mili.


Co prawda nie wspinam się na takie jak tu wysokie góry,
Ale trochę później wybiorę się na tutejszą górę Czantorię.

Staram się nie słuchać przypadkowo zasłyszanych historii,
Ale te dwie panie przypomniały mi naszą Hankę Bielicką:....

Proszą Pani! to ta Krysia, no wie Pani która, ta co z tym Jarkiem,
Od tej Maryśki, co to dziecko z innym miała, a teraz no wie Pani..

No, ta co od tej Wiesi, tej od Krzyśka, co to chodzi do tej Janki,
Tej od tych, co mieszkają na osiedlu nowym, no wie Pani, gdzie?

https://www.facebook.com/1567824283544373/videos/1593539747639493/

 


 ,,Wszędzie ma miejsce burzenie starego porządku. I taki będzie ten rok”.
- Adamus Saint-Germain

http://starseedandjb.com/urgent-message-to-all-readers/

world peace 1

W czasie zabiegów medytuję mantrę do podświadomości:
Kocham cię i dziękuję za wszystko co dla mnie teraz robisz.

Akceptuję dotychczasowe bóle, jako znaki dla mnie,
Bym się posłusznie słuchał i tego nie robił w ciemno.

Od przeszło dwudziestu lat nie jem mięsa,
Za to o innych nie myślę źle i nie oceniam.



Kocham kosy tak licznie teraz śpiewające i nie tylko dla mnie,
Nie boją się mnie i nie odlatują bo czują to co ja do nich czuję!

Zrobiło się nieomal gorąco, muszę uciekać ze słońca,
Ale tylko dlatego, że przypieka nieco łysinę bez czapki.

Dwa dnie wcześniej w cieniu było po 25-26 stopni,
Dziś dla odmiany 12 stopni, ale mnie przeszkadza.

Co przeszkadza to hałas remontu piętro wyżej,
Za to wypędza nas z pokoju na świeże powietrze.

Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.



Leczmy się z ego i zaufajmy zabiegom!!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz