środa, 13 kwietnia 2016

Sen następny


Te sen był dziwny, bo byłem w nim zagubiony,
Właśnie wracałem skądś jak z dalekiej podróży.

Dzieci wybiegły mi na spotkanie nazywając wujkiem,
Na dalszym planie stała kobieta w geście oczekiwania.

Moje oczy powiedziały jej znaną i wyczuwaną prawdę,
Dzieci były zainteresowane moim ubiorem i bronią.

Wyciągnęły ją, a ja w jakimś odruchu ją im odebrałem,
Usiłowałem sobie przypomnieć do czego ona mi służy...

Próbowałem ją rozłożyć, ale nie pamiętałem, jak to zrobić,
Dzieci niecierpliwie ją mi odebrały i szybko wyjęły naboje.

 

 Kobieta ze smutkiem na twarzy przyglądała mi się długo,
Ja nie wiedziałem dalej, co tu robię, ale byłem spokojny.

Dzieci przestały się mną interesować i odrzuciły broń jak zabawkę,
Poczułem się spokojny, jakbym się ze snu obudził i go nie pamiętał.

Ale wiedza tego co było za mną, mnie już nie interesowała,
Byłem coraz bardziej spokojny o przyszłość i się obudziłem

Przyszły refleksje do świadomości czym jest wiedza?
A potem wspomnienia nauki Agni Jogi i pierwsze posty:



<Wprowadzanie Wyższych zasad, to służenie kosmosowi,
Budowanie nowych stopni przez dążenie do nich i odbiór,
Przyjmowanie i oddziaływanie tu sił to służba kosmiczna,
Dobru Powszechnemu i Braterstwu już tutaj na tej Ziemi!

Stopień świadomości ducha ludzkiego określa jakość stopnia ewolucji,
Zależy to od jakości ogni oraz od tej subtelności świadomego odbioru,
Stykającego się podobnie jak ta myśl, z prądem ognistym odczuwanym,
Świadomie i w myśl zasady zgodności światów, ale wbrew starej zasady,
Ich rozdzielania /dziel i rządź/, obu światów: fizycznego i duchowego!

Myśl teraz o tym, zawsze i wszędzie:
Magnes kosmiczny przyciąga każde subtelne dążenie i myśl tą twórczą!
Ograniczanie tej świadomości to zguba ducha, to niszczenie najlepszych,
Jego możliwości, świadomość ograniczająca świat jedynie do fizycznego,
Zamyka łączność z całym kosmosem, zapalić świadomość może jedynie,
Tylko taka potężna myśl o jedności! Nikt ją tu nie sprowadzi na życzenie,
Jedynie nasze subtelne myśli i dążenie: do Wyższych Światów i Miłości!

Myśl jest tą najsubtelniejszą energią,
Jest nieśmiertelna wszystko przeżyje,
Tworząc tu coraz to nowe połączenia,
Jest ona wieczna, stała i niezwyciężona!

Jej, tak ten dążący magnetyzm tworzy,
Ale przez to też cementuje przestrzeń,
Daje ludzkości nowe życie, ale i musi,
Być nacechowana pewną celowością!

Tylko świadomość ogarniająca wymiar,
Życia pojmowaniem, tak współpracuje,
Kieruje tutaj ducha dążąca do poznania!

I tak napełnia się ogniem od Agni Jogina!
Prowadzi do rozszerzenia świadomości,
W procesie umocnienia istoty kosmosu.

Istota budowania leży teraz w świadomości,
Świadomość częściowa buduje - częściowo.
Najwyższe miary dają najwyższe świadomości!

Tylko wiedza, wiedza, wiedza, i ta wiedza!
Położy tutaj kres cierpieniom ludzkości,
Nie jak zaprzeczanie przy jego rozwoju,
Czy antagonizm nauki do nowej wiedzy,
Są tymi procesami hamującym ewolucję!

Poszerzanie takie świadomości i wiedzy,
Nie obala i zaprzecza prawa - do wiedzy,
Już wcześniej ustalonej o nich prawdzie,
Może tu zawsze poszerzyć świadomość!>

 

Ja to napisałem? Kiedy sam w to nie wierzę, ale to czysta Agni Joga.
Ale jak to pogodzić z tym snem zaprzeczającym pamięci tu wiedzy?

Czy po powrocie z podróży będziemy w stanie żyć szczęśliwie?
Pewnie tak, jeśli wiedzę skatalogujemy w sobie bez uczuciowo.

Tylko poszerzana świadomość pozwoli nam zrozumieć traumę,
Jako byłe doświadczenia bez cienia odpowiedzialności za nie.

Jest to możliwe, gdy zrozumiemy w pełnym znaczeniu hologram.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz