wtorek, 12 kwietnia 2016

Sen


Od dwóch dni 9-10 kwietnia miałem bóle jakby nerek,
Ale i przewodu moczowego z prawej strony pachwiny.

Jak dawne wspomnienie z dzieciństwa, kiedy miałem kolkę,
Ból był ostry i dopadał w trakcie nocy, nie pozwalając spać.

O tyle uciążliwy, że na lewym boku nie mogę spać z uwagi na serce,
Wtedy drugiej nocy przyśnił mi się sen powracający jak bumerang.

Byłem jak gdyby w zarządzie miasta wysokim urzędnikiem,
Z poczuciem zagrożenia miasta z uwagi na pewną osobowość.

Pojawił się nie wiadomo skąd, z wymowną władzą pieniędzy,
Zaczął wykupywać nie tylko kamienice, ale ulice i wysiedlać.


W trakcie budzenia ból się nasilał, zacząłem metodą Reiki,
Trzymać obie strony ciała rękami z wizualizacją zdrowia.

Pomagało to na tyle, że na krotko zasypiałem, ale ból budził.
Wtedy z mocą własnej świadomości powiedziałem sobie dość!

Ból powoli odszedł, a sen również i obudziłem się bez jakiegokolwiek bólu,
Nawet podczas gimnastyki nic nie czułem, to doświadczenie mnie obudziło.


Teraz rozumiem senne koszmary ludzi opowiadane od eonów czasu,
Poszerzane opowieściami o strzygach, dusznicach, marach i diabłach.

Narządy z wiekiem i ze sposobem złego odżywiania ulegają psuciu,
Podobnie jak stare drzewo atakowane przez korniki, grzyby i pleśń.

Cały czas jak w lesie bakterii żyjemy w środowisku sprzątaczy, 
Takich jak mrówki i sępy, czyhających tu, jak na objawy padliny.

To prosta i podstawowa reguła ewolucji,
Co nie potrzebne i nie używane to w zanik.

Inaczej świat wyglądałby Tak jak jedno wielkie śmietnisko,
Na którym uśmiech Audrei nie byłby w ogóle zauważony. 


Nie wiem, czy to miało jakiś związek z tą wiadomą rocznicą,
Próbują nam wmówić posłannictwo martyrologi od dziecka.
Kto żyje za długo przeszłością, już umarł, dla radości życia!

Ale osobiście ten sen odebrałem, jako ostateczny atak ciemnych sił rozkładu,
Mam nadzieję, że po szybkiej krystalizacji uda nam się zachować ciało i ducha.



I będziemy księgę życia czytać jak ciekawą książkę bez zagrożeń!
Ale najpierw musimy w swoim wnętrzu powiedzieć NIE na ataki:

Kto to wie, czy to nie:
Sygnały AI (sztucznej inteligencji)


http://tamar102.bloog.pl/id,354255410,title,SYNGALY-ELEKTROMAGNETYCZNE,index.html 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz