wtorek, 22 marca 2016

Wybór


Wybór wolnej woli to rodzaj pewnego klinczu,
Jaki stosuje napływający na nas hologram iluzji.

https://49.media.tumblr.com/4cfd5dae9517e6c0de9ab097de707284/tumblr_o4an7lYgPf1tl8u0ko1_540.gif

Ale jak teraz wybierać ze splatania kwantowego rzeczywistości?
Podobno uczucia same się dostosowują do tego co najlepszego.

A więc mamy to już z głowy, tj. umysłu - kontrolującego,
Ale jak go odstawić by czuł, a nie analizował, to nie wiem. 

Czucie i wiara to nie za bardzo idą w parze,
Uczucie się rozpływa, a wiara konkretyzuje.

Złożyć je do kupy to jak włożyć przez głowę spodnie,
Czy da się uczuciem, zmaterializować powyższy gif?


Jak stworzyć z niego powyższy obraz i z tamtego gifa,
Wystarczy wyobraźnia i wiara, ale we własne uczucia.

Dlatego myślę, że nasza wolna wola zależy i od koncentracji,
Na uczuciu piękna, a które chciałoby się zobaczyć i dotknąć.

Gdyby nie to nie urodziłoby mi się dziecko i na emeryturze,
Wzbudziłem sobie tęsknotę na córkę i 24 h, wychowywanie.

Miałem czas jako dziadek i ojciec, nie taki jak ten współczesny,
Dziecko rosło mi jak babka drożdżowa na rękach obserwacji.

Wcześniej dla starszych dzieci byłem jak strach z doskoku,
Nie miałem czasu się przyglądać ich non stop wzrostowi.


Każdy teraz się będzie zastanawiał, czy mogłem mieć tego pewność,
Że za sprawą własnej woli dojdzie do tego w najbliższej przyszłości.

No cóż już starsi czytelnicy znają i wiedzą, bo o tym pisałem,
Że dostałem propozycję dla mnie, jak gdyby nie do odrzucenia.
Gdy ją nie przyjmę to odejdę by jeszcze raz wrócić w innym ciele.

I gdzie i kiedy tu spotkam osobę, co powie i co mam odpowiedzieć,
A potem, bym potrzymał jej krótko tył głowy, bo będzie po wylewie.

Wszystko się potem sprawdziło nawet co do joty,
Ona rok po wylewie ja po zawale i na emeryturze.


Takie cuda zdarzają się bardzo często, ale tylko bez świadomości,
Własnego wyboru wolnej woli, a przypisywanej bogu w kościele.

Jak mówi się o danej wolnej woli to czemu ją się nam odbiera,
Przypisując ją zewnętrznemu bogu, wymyślonego przez innych.

Jak się nie ma świadomości twórczej wiary jak i uczucia,
Płyniesz wtedy jak korek rzucany na fali życia i bez woli.


Kiedy nauczysz się współistnienia z innymi wtedy tworzysz,
A hologram reaguje i do twoich uczuć i zaczyna się układać.

Na pewno nie wtedy, gdy zaciskasz pięści i wołasz tu jak dziecko,
Tupiąc nogami, "ja chcę i ja muszę to dostać' gestykulując rękami.

Więc jako stary mężczyzna juz nie będę pisał o uczuciach więcej,
Bo kobiety wiedzą o nich więcej za to nie mają wiary cierpliwości.

 

Mam wrażenie, że kluczem do wyboru i wolnej woli leży we współistnieniu,
Gdy mamy skierowaną uwagę na jednym z tulipanów rozmywają się te inne.

Gdy uwzględnimy je wszystkie trzy i we współistnieniu,
Dystansujemy się do ich pragnienia i rodzi się to uczucie.

Wtedy my spokojnie czekamy, aż same się pojawią na naszej łące życia,
Więc to uczucie piękna i zachwytu tworzą nasze relacje współistnienia.

Teoria? a może nie i jak w moim przypadku, nie było przypadku,
Tylko pragnienie współistnienia i z kimś cudownie wzrastającym.

 

 Może to jest klucz na spotkanie miłości życia,
Najpierw jak w sercu rozpalasz ogień uczucia.

Aby ogień przestrzenny czasoprzestrzeni nagiął się do nich,
Musisz uwagą jego płomień stale podtrzymywać by nie zgasł.

Jak na górze tak na dole, ale i na tym samym poziomie różnych gatunków,
A więc, aby upiec kartofle w ognisku musimy podtrzymywać żar ogniska.

Wybór studiów i ich kierunku na Uniwersytecie,
Musi iść również z osobistym zaangażowaniem.

Czas zapewne jest tą funkcją składanej możliwości tworzenia,
Tylko wybuch materiałów wybuchowych dzieje się natychmiast.



I znów jakoś wracamy do cząstek i fali,
Czy na jego wybór uczucie przyspiesza?

https://www.facebook.com/kosciolonline/videos/10200876642021984/

Ja nie działam, 
gdyż nie jestem przyczyną żadnego działania;
jestem bezczasową świadomością tego co się wydarza.
Istnieje tylko jeden umysł, wypełniony wyobrażeniami
„jestem tym, jestem tamtym, to jest moje, tamto jest moje”.
Nie jestem umysłem, nigdy nim nie byłem i nigdy nie będę.

Nisargadatta Maharaj


Ja Jestem Świadomością poza tym wszystkim,
Czy jestem, czy nie, to obserwatorem wyborów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz