niedziela, 6 marca 2016

Namaste



Nie mogę się ich doczekać, może mnie odwiedzą w lesie,
Ich radość lotu życia i chęć do transformacji przemiany...


Dzięki też papudze:

https://www.facebook.com/824404154354762/videos/838094012985776/

Dziękujmy tu, ale nie tylko za to, co teraz pozytywnego robią,
Ale za to, że ci co ten świat niszczą, nas do tego nie wciągają.

To błogosławieństwo takie, jak u żołnierza, co się kul nie imał,
Gdy się za wszystko dziękuje, niczego się nie traci przepraszając.



Nie mogę się sam godzić, z brakiem grzeczności, ale to mnie i nie zwalnia,
Mimo wszechobecnego chamstwa rozplenionego i brak tolerancji dla racji.

Muszę żyć jak by go nie było i nie będę dodawał energii uwagi,
Aby z samo zrozumieniem niepysznie zdechło samotnym żalem.

Żal za utraconą delikatnością łagodzi, a nie doskwiera,
Staje się gruntem zrozumienia łagodności ocen innych.



"Radykalne wybaczenie to podstawa rozwoju osobistego.
Jeżeli skrzywdziłem kogoś, w jakikolwiek sposób,
Świadomie czy nieświadomie, z powodu mojego własnego zamętu
Proszę o wybaczenie.
Jeżeli ktokolwiek skrzywdził mnie, w jakikolwiek sposób,
Świadomie czy nieświadomie, poprzez ich własny zamęt
Wybaczam im.
I jeżeli istnieje sytuacja, w której nie jestem jeszcze gotowy przebaczyć,
Wybaczam to sobie.
Za wszelkie momenty, kiedy krzywdzę siebie,
Negowanie siebie, wątpienie w siebie, bagatelizowanie siebie,
Osądzanie siebie lub bycie niemiłym dla siebie
Z powodu mojego własnego zamętu
Wybaczam sobie."
Więcej na http://www.abraham-bank.org/radykalne-wybaczanie-t895.html

 

Miłość i wybaczanie podobno zagina czasoprzestrzeń tak, że się zmienia,
To co przykre znika w zagłębieniu, a to coś innego przyjemnego wypływa.

Więc warto się modlić, marzyć i mówić pozytywne rzeczy,
A iluzja nasza falując z tej wybieranej przez innych wypływa.


No to odlatuję, do jutra!

http://45.media.tumblr.com/0336aabd5fab1d327e3dd91497829771/tumblr_ny7mmo2ZOD1up42jgo2_500.gif



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz