piątek, 26 grudnia 2014

Stwórca

 
Co Stwórca nam daje największego w sekrecie?, to przyciąganie,
Co myślisz i o czym marzysz, przyciągasz tego energię tworzenia:
 
 
 


 
A gdy już zaczynasz nad przyciąganiem panować, staje się bajka,
Taka, jaka się dzieje pomiędzy gatunkami Delfinami i Dogonami.
 


O Panie,
Ja kładę moje Życie w Twoje ręce.
O Panie,
Ja Jestem z Tobą Jednym,
Ja Jestem to Ja Jestem.



JESUS SANANDA




Co można pojąć w troistości Stwórcy najprościej,
Dla mnie to kwiat i jego pokładełko słupka i pyłek.

To Źródło, materia z zagęszczenia energii i sama energia,
Jak ojciec matka no i dzieci w różnych konfiguracjach bytu,
To te Źródło spirali najróżniejszych fraktali tworzących życie,
To Źródło, jego statyka i przepływ ruchu, tak jak my w podróży.

Nie wiem, co tu jeszcze można wymyślić porównując,
Ale najważniejsze jest uprzytomnienie sobie ich połączeń,
Pomiędzy nimi i w każdej z konfiguracji bytu Stworzenia.



http://www.dobrewiadomosci.net.pl/883-leczenie-chorob-za-pomoca-medycyny-wibracyjnej-to-przyszlosc-medycyny

Gdy otworzymy serce połączenia ze słońcem na niebie,
Ze sobą w całości wszystkich komórek ciała i podobnie,
Zaświecimy duchem świętym energii Źródła, jak jej lampki.
Bo one podobnie są połączone szeregowo i bez świadomości.

Jak cała choinka w całości lampek na niej tak my zaświecimy tylko razem,
A czuję, że jesteśmy takimi zgaszonymi lampkami i tuż przed błyśnięciem!

Weźmy się dzisiaj wszyscy za ręce w myślach, aby ten przepływ nastąpił:

 Zdjęcie użytkownika Yamaha R1.

To nawet takie prezenty zmaterializuje,
Czego wszystkim czytelnikom życzę!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz