czwartek, 11 grudnia 2014

Czy wiesz?

 
Our hearts speak to each other through electromagnetic pulses all the time!
 
Czy wiesz, że emocje kreują nasz życie na bieżąco,
Niezależnie, czy dobre, czy złe, po prostu są nasze.
 
Odbijają się od naszego pola magnetycznego serca,
To potężny projektor rzucający obraz od samego środka,
Więc obraz aby był trzywymiarowy odbija obraz wklęsły.
 
Pewnie negatyw działa tak jak zamknięcie śluzy,
A pozytyw próbuje tą śluzę otwierać na kosmos.
 
Nie wiem na pewno, ale mam takie też przeczucie,
Jak gdybym był zamknięty w środku kuli akwarium,
Jak ryba machając welonem próbująca coś zobaczyć.
 
Może stan depresji, zmartwienia, bólu i strachu pole zawęża,
Stan euforii, miłości uwielbienia i radości istnienia rozsadza,
Aż w końcu pęknie i złotą rybkę z niewoli uwolni do oceanu.
 
Ktoś może poradzić bo nie wiem czy nie jestem pod mind controlem. Może to być zwykła nerwica ale nie wiem mam podejrzenia co do tego.

https://stopzet.files.wordpress.com/2014/11/gc582osy-w-gc582owie.jpg
część objaw się zgadza 

najbardziej obstawiałbym v2k albo elf. Bo myśli torturują mnie na temat religijny że sąd się zbliża że nie jestem idealny że do piekła ja i moi bliscy trafimy :(   Nie wierze tym myślom ale teraz już sam nie wiem :(

Mój umysł ciągle jest napięty ciągle niektóre mięśnie zwłaszcza koło brwi napinam przez co nie moge dobrze widzieć.

problem jest takie ze ja jestem mocno świadomy znam sie na psychice ale ale te myśli i tak przychodzą.

Miał ktoś podobnie??
 
Ciasnota umysłu teraz boli i to z każdym nowym problemem,
Więc lepiej teraz otwórz umysł szeroko na kosmiczne zmiany,
Zachowanie równowagi szklany akwarium na zewnątrz otwiera.
 
Ograniczanie poglądów i trzymanie się nich, jak w okopie,
Zasklepia i ściany akwarium mętniejące od wnętrza myśli,
Zamiast je uwolnić, gdy zachowują się jak szczury w klatce,
Próbujemy je zabić lub przepędzić, a co nie jest też możliwe.

Dlatego to najlepiej ich naszą energią nie karmić,
Zostawić jak głodne psy na dworze, same zdechną.
 
~ Swoiste  Filozofiie ~ 
bez rozumienia tylko odczuwanie ......

~Ja jako ja i zarazem nie ja nigdy nie byłam,nie jestem i nie będę  ....~ ( będąc Wszystkim i jednocześnie Niczym )....

to mi pozwala naprawdę  Odczuwać tak ,a nie inaczej... jest to kwestia ŚWIADOMOŚCI ... ....Samoświadomości Istoty Ludzkiej ....<3 to jest Mój własny wybór .... wybieram Wolność w tym odczuwaniu ....czynię to PEŁNIĄ ŚWIADOMOŚCI <3 .... wybieram taką ,a nie inną możliwość bo wszak czymże jest nasze życie jak nie wyborem i albo to robimy w pełni świadomie ,albo kieruje nami coś na co zupełnie nie mamy wpływu biernie się temu oddając .......~A~K~W
 
Czy Ty mnie szukasz na zewnątrz, czy też w swoim wnętrzu,
To pytanie ja pozostawiam Tobie, bo ja i Ty jesteśmy w sobie!
 
Czy ty mnie szukasz?

Siedzę tuż.

Ramię w ramię z Tobą.

Nie znajdziesz mnie w stupie,

ani w indyjskiej świątyni,

w synagodze,

ani w katedrze,

na mszy,

ani podczas kirtanu,

nie znajdziesz mnie

gdy nogę za głowę założę,

ani gdy jadł będę tylko warzywa.

Kiedy naprawdę będziesz mnie szukać

odnajdziesz mnie wnet -

w najmniejszym domku czasu.

Kabir rzecze: powiedz uczniu czym jest Bóg?

Jest oddechem wewnątrz oddechu.

Kabir

http://tamar102.bloog.pl/id,345007164,title,Twoje-oczy-nie-sa-obserwatorem-twojej-rzeczywistosci,index.html

Gdy sobie razem w oczy popatrzymy zaśmiejemy się z samych siebie,
Tak jak to dziecko, co stoi przed lustrem i sobie do siebie miny stroi.. 
 
 Ciszy i spokoju w snach

Stań, jak gdyby koło własnych myśli, niech płyną dokąd same chcą..

https://www.facebook.com/video.php?v=630122947040800&set=vb.146098378776595&type=2&theater

Czy wiesz:

https://www.facebook.com/video.php?v=738726312840195&set=vb.487999597912869&type=2&theater

"Nikt nie jest na Ziemi, aby żyć tłustym,
szczęśliwym, pobłażliwym życiem akumulacji,
podczas gdy nic nie robi, ale chce więcej."

Warto wiedzieć jak działa w praktyce sugestia i placebo:

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz