wtorek, 23 grudnia 2014

Free

Dla tych co na potęgę ześwirowali na punkcie DUCHOwOŚCI.
 
Dla mnie sprawa jest już prosta. Gdyby nie BIZNES to ... 
o TOLLE mało kto by się dowiedział... Kum kum teraz?
 
"Według tego, co mówi specjalista od fizyki kwantowej,
dr Michio Kaku, zjawiska deja vu mogą być
dowodem na istnienie multiwersum.
 
Co ciekawe koncepcja wieloświata znana była ludzkości od wieków,
 czyli powstała w czasach, kiedy nie było z pewnością akceleratorów cząstek.
 
Koncepcja ta obecna jest w hinduizmie czy buddyzmie.
Idea wszechświata kreującego się jest znana od tysiącleci.
Hindusi nazywają to tańcem Sziwy.
 
Kościół katolicki ma problem teologiczny z multiwersum,
bo jak osądzić kogoś, kto swój czyn popełnia ze względu
na samo istnienie świata równoległego ze względu
na możliwość podjęcia różnych wyborów zależnie od świata.
 
Koncepcja grzechu nie wytrzymuje starcia
z koncepcją wszechświatów równoległych."
 
 
 
Według moich doświadczeń umysłu. tym w trakcie pobytu w szpitalu,
Koncepcja ta byłaby prawdziwa, ale nie liniowa, jak tu wyżej pokazano,
Zawsze jesteś w samym centrum postrzegania, gdy jesteś w jednym oczku,
Gdy zaczynać łączyć się z wyższą świadomością ogarniasz ich o wiele więcej.
 
Więc czasami może się zdarzyć, że przeskoczysz do drugiego,
W ułamku sekund pierwszego tu, w drugim przeżyjesz godziny.
 
Podejrzewam, że czeka nas skok świadomości na wyższy wielowymiarowy,
Z którego będziemy mieli ogląd jak obserwatora patrzącego jak gdyby z góry,
Na wiele lub początkowo niewiele światów równoległych i jednocześnie w czasie.
 
Ciągle sam mam wrażenie, że to ja jestem do tego przygotowywany,
By po prostu nie zwariować, pewnie i podobnie czułbym się zagubiony,
Jako płaszczak, gdyby dano mnie możliwość widzenia trójwymiarowego.
 
Podejrzewam, że właśnie mrówka nie zdaje sobie sprawy chodząc,
Po liściu raz po wierzchu, za chwilę pod spodem i podobnie w kopcu,
Ale już królowa musi być trójwymiarowa, aby latać i tworzyć nowe kopce.
 
Wszechświat to energia,która odpowiada na nasze oczekiwania.Ludzie są również jej częścią, więc gdy mamy pytanie, zjawiają się osoby, które przynoszą nam odpowiedz.

James Redfield
 
Wszechświat to energia, która odpowiada na nasze oczekiwania.
Ludzie są również jej częścią, więc gdy mamy pytanie,
zjawiają się osoby, które przynoszą nam odpowiedz.
 
 
James Redfield
 
Więc wolność, to stopniowe uwalnianie się z klatek umysłu i ograniczeń,
Jak jest pokazane na pierwszym obrazie i do drugiego jeszcze większego?
Nie sądzę, bo po pewnym czasie i ta druga będzie za mała i przez to ciasna.
 
Wszystko też zależy, czy my czujemy się wolni, czy też nie,
Bo świat się układa do naszych myśli o nim, jako projekcja.
 
Gdy pomyślimy, że coś nas ogranicza, zaczynamy tworzyć okoliczności,
Które prędzej, czy później zapędzą nas do tych właśnie i tu stworzonych,
Że będziemy mieli wrażenie, że to nas więzią te zewnętrzne okoliczności.
 
 
 

Ze zdumieniem przeczytałam te słowa Meryl Streep. Jakby i z mojej głowy wyjęte. Lepiej bym tego nie ujęła.
“Nie mam już cierpliwości do pewnych rzeczy, nie dlat...ego, że stałam się arogancka, ale po prostu dlatego, że osiągnęłam taki punkt w moim życiu, gdzie nie chcę tracić więcej czasu na to, co mnie boli lub mnie nie zadowala. Nie mam cierpliwości do cynizmu, nadmiernego krytycyzmu i wymagań każdej natury.
Straciłam wolę do zadowalania tych, którzy mnie nie lubią, do kochania tych, którzy mnie nie kochają i uśmiechania się do tych, którzy nie chcą uśmiechnąć się do mnie. Już nie spędzę ani minuty na tych, którzy chcą manipulować.Postanowiłam już nie współistnieć z udawaniem,hipokryzją, nieuczciwością i bałwochwalstwem. Nie toleruję selektywnej erudycji, ani arogancji akademickiej.
Nie pasuję do plotkowania. Nienawidzę konfliktów i porównań. Wierzę, że w świat przeciwieństw i dlatego unikam ludzi o sztywnych i nieelastycznych osobowościach. W przyjaźni nie lubię braku lojalności i zdrady. Nie rozumiem także tych, którzy nie wiedzą jak chwalić lub choćby dać słowo zachęty. Mam trudności z zaakceptowaniem tych, którzy nie lubią zwierząt. A na domiar wszystkiego nie mam cierpliwości do wszystkich, którzy nie zasługują na moją cierpliwość.“

Meryl Streep
Dobrego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz