piątek, 5 grudnia 2014

Nici zdarzeń, czy Matriks?

 
 
 
[50063176484:274:TVN24.pl]
 
 
Dopóki jesteś w Matriksie nie masz wolnej woli nici zdarzeń,
Warto o tym pamiętać zastanawiając się nad własnym życiem,
Ale najpierw trzeba na bok cudze sprawy i zając się tylko swoimi.
 
Wtedy natychmiast pojawią się znaki skojarzeń rzeczywistości,
Zacznie nam podpowiadać jak się otrząsnąć z Matriksa i zacząć,
Samemu tworzyć własne wyboru nici zdarzeń, a nie tych 'Bogów'.
 
Bo to nasi twórcy i mają prawo bawić się nami i w ten sposób uczyć,
Inaczej bylibyśmy w okresie kamienia łupanego lub w Średniowieczu.
 
 DZIEŃ DOBRY, PUK PUK... :D
Co dobrego u Was kochani?...;)

Dopóki taki przypadek ci się nie trafi nie zrozumiesz nici wydarzeń,
Nie dlatego, że jest wyjątkowy i nieprawdopodobny, jak każdy inny,
Tylko jego nieprawdopodobieństwo zwróci nań twoją teraz - uwagę,
W przeciwnym razie przyzwyczajenie do codzienności ją odciągnie.

Tylko nagłe, niespodziewane wydarzenia, mogą zmienić myślenie,
Wytrącić z uwagi na tyle by się zatrzymać i zastanowić nad życiem!
W przeciwnym razie chodzimy jak wół w tym kieracie przyzwyczajeń.

Nie wiem jak wy, ale ja miałem tych zwrotów kilka,
Mniej czy bardziej bolesnych, ale do bólu szczerych,
Wyprowadzały mnie na prostą, ale i też z równowagi.

Wtedy następował wstrząs nie ważne, czy mniejszy, czy większy,
Ważne, że kazał się zastanowić, co dalej, no i to co robię, cieszy?
Najczęściej było to związane z chwilowym kryzysem wiary bytu,
Nie ważne czy w związki osobiste, czy w związki z innymi z pracą,
Ważne, że się na chwilę zatrzymał i zastanowił się nad życia bytem.

A w świetle nici wydarzeń wystarczy ułamek sekundy zastanowienia,
By zmienić kurs, jak samochodem na skrzyżowaniu i zmienić kierunek.

 Przebudzenie Gai...

Ten kto chce ujrzeć ostatnie Rozpoznanie ten je ujrzy,
niezależnie od potrzebnych warunków i wymagań.


BUDDHA
 
 
Chciałbym abyś wiedział,
że miłość w tobie
jest moją własną
umieszczoną w twoim wnętrzu,
wowczas gdy zrodziłeś się z ducha.
Fakt ten definiuje naturę
twojej unikalności,
jako że nie ma takiego drugiego ciebie,
w ktorym moja miłość byłaby przechowywana
w dokładnie identyczny sposob.
Wszystkie moje kreacje
połączone są ze mną w ten właśnie sposob
i dzięki temu wszystkie one połączone są nawzajem
we wszechrodzinę unikalnych osobowości --
każda z nich to fragment całości,
ktora jest mną.
Jesteś wyjątkową,
nie zastępowalną,
nie dającą się zduplikować
esencją, ktorą znam
z większą przejrzystością
niż znają cię wszystkie pozostałe istoty,
wliczając w to ciebie samego.
Moja obecność jest niezaleŜna
od czasu oraz przestrzeni
i tak jak nie jesteś w stanie powstrzymać nieskończoności
tak samo nie jesteś w stanie powstrzymać mojej miłości
do ciebie,
ktora płynie ponad czynnikami tworzącymi
nasze iluzoryczne oddzielenie.
Podtrzymuj w pamięci to, że:
ja nie jestem od ciebie oddzielony,
ale ty jesteś niezaleŜny ode mnie.
Moja obecność to portret
oryginalnego ciebie.
Kiedy myślisz o mnie,
nasącz tę myśl ekspresją
swojej najczystszej miłości
a wowczas twoja myśl
będzie w tym momencie moją.
W ten sam sposob rozmawiaj ze mną,
mając świadomość, iż duchowy element ciebie
przekazuje twoje komunikaty wprost do mnie.
W granicach ewoluujących światow
odnajdziesz mnie
poprzez swoją Jaźń.


Odkryj mnie w nich.
Zauważ mnie w nich.
Odzyskaj mnie w nich.
 

 
 
 
 
Przebieganie ścieżki do mnie poprzez twoją Jaźń
 
jest moją transcendencją, która
czyni, iż wydaję się tak odległy i odizolowany,
jak i jest też elementem powodującym twoje zapatrzenie
na zewnętrzną szatę waszego świata,
co czyni cię nieświadomym moich propozycji.
Przedstawiam ci moją propozycję dla ciebie.
Usłysz ją w swoim najgłębszym sercu
i poczuj mnie w nim.
Wyczekuję ciebie w nie dających się wyrazić słowami pragnieniach
twojej ludzkiej duszy.
 
 
 
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz