czwartek, 25 grudnia 2014

Perła dnia

Jesteśmy częścią Kosmosu

Jeszcze macie czas! Mało czasu, jednak czas.
Korzystajcie z niego ponad wszelką miarę.
Spoglądajcie jedynie na Was samych.
Nie ulegajcie już więcej pokusie komentowania
Ogrodu Waszego sąsiada – nie powinniście go nawet oglądać.



Mistrz KUTHUMI
 
,,Naturą umysłu jest życie w przeszłości lub rozwodzenie się nad możliwościami przyszłości. Pamięta lub wyobraża sobie.
Nie może być w teraźniejszości, ale teraźniejszość jest faktycznie naszą jedyną rzeczywistością.
Musimy doświadczać bezruchu teraźniejszości.
To jest medytacja”. - Swami Premananda ,,Słowa Mądrości”
 
Czyli mamy stać tak w bezruchu i jak manekin u krawca,
Szyjącego nam garnitur niespodzianek poza naszą miarę,
Wyobrażeń, marzeń wcześniejszych, w medytacji TERAZ?
 
Wracając do koncepcji dla nas zrozumiałej bąbli światów,
Przez nasze ograniczenia zamkniętych w sobie wyobraźni,
Musimy sobie spróbować wyobrazić, że wszystkie te odbicia,
Tak jak we wklęsłych lustrach i na przeciw sobie ustawionych,
Ich nieskończoność zobaczymy w sobie i w nich jedno odbicie.
 
Ten przegląd żyć równoległych będzie prawdopodobnie szokiem,
Dlatego lepiej być na to przygotowanym zawczasu, jak to miałem,
Stopniowo od wielu lat bo początkowo wizje niby wcieleń, a potem,
Jak teraz sny, które wydają się bardzo długie, a tu są zaledwie chwilą.
 
Skąd mogę wiedzieć, czego chce Bóg?
,,W tym celu człowiek musi najpierw sięgnąć do swojej duszy, swej najgłębszej istoty. Jeśli mu się to uda, jeśli potrafi otworzyć się na to, co żyje w nim, w głębi jego istoty, to wówczas może podjąć działania prowadzące go do Boga, na przykład: “Twój Plan jest taki. Ale jak mogę poznać ten Plan? Mogę go poznać jedynie słuchając swojej duszy, ponieważ ona jest źródłem inspiracji”.
- Mistrz Morya
 
Jeśli sam kreuję myślami, a to wszystko mam do dyspozycji,
Wtedy też wszystko mogę i mogę być jednocześnie wszędzie,
To, że jestem świadomością i to tam gdzie jest mnie najwięcej,
Nie powinno dziwić, jak kogoś w oceanie takich samych kropel.
 
Każdy z nas tu w nim, zawiera inny zestaw oceanu,
Ale tak na prawdę bez różnic, są tylko iluzje odbicia!
 
Zawsze mi to przypominało taką starą zabawkę kalejdoskopu.
Gdzie przekręcając szkiełka otrzymujemy nową opcję obrazu.
 
"Cztery świece płonąc, spalały, się powoli...

Panowała całkowita cisza, tak że można było usłyszeć jak rozmawiają ze

sobą.

Pierwsza mówiła: Ja symolizyję pokój, ale ludzie nie potrafią sprawić, by

zapanował pokój, właściwie nie pozostaje mi nic innego do zrobienia jak

zgasnąć!

Tak też czyni, powolutku, spokojnie świeca gaśnie zupełnie.

Druga mówi: Ja jestem wiarą, niestety jestem całkowicie bezużyteczna.

Ludzie nie chcą wiedzieć o mnie i dlatego nie ma sensu bym pozostawała

zapalona. Ledwie skończyła mówić delikatny wietrzyk powiał i zgasił

świecę.

Bardzo smutno trzecia świeca dodaje, Ja jestem miłość, ale nie mam już

dłużej siły by płonąć. Ludzie nie doceniają mnie i nie rozumieją jak

jestem ważna Oni nienawidzą co gorsza tych, którzy ich kochają

najbardziej, własne rodziny. I bez czekania na inne świeca gaśnie. 

W tym momencie nieoczekiwanie wchodzi do pokoju małe dziecko i widzi trzy zgaszone świece, przelękniony prawie całkowitą ciemnością krzyczy: CO ROBICIE MUSICIE POZOSTAĆ ZAPALONE, PRZECIEŻ JA SIĘ BOJĘ CIEMNOŚCI! i

mówiąc to wybucha płaczem.

Czwarta świeca z zatroskaniem mówi: NIE BÓJ SIĘ, NIE PŁACZ, DOPÓKI JA JESTEM ZAPALONA, MOŻEMY ZAWSZE ROZPALIĆ NA NOWO TRZY POZOSTAŁE ŚWIECE.

Ja jestem NADZIEJA.

Z oczami błyszczącymi i spuchniętymi od łez, dziecko bierze świecę symbolizującą nadzieję i zapala zgaszone świece.

ZRÓBMY W WSZYSTKO, BY NIE ZAGASŁA W NASZYCH SERCACH NADZIEJA...

.i żeby każdy z nas mógł być zaczynem dobra i tak jak to dziecko, byśmy potrafili w każdym momencie rozpalić na nowo naszą nadzieją, Wiarę, Pokój i Miłość !"

Do Podniesienia należy kontynuować
pracę u podstaw, połączyć się z Ziemią,
pogodzić z Życiem i stopić się z Bogiem.



Archanioł JOPHIEL
 
https://www.youtube.com/watch?v=tJBxY53pSsE&feature=youtu.be




Perłą dnia jest dzisiejszy dzień narodzin nowego,
Bo tak należy rozumieć właściwie to święto Pana.

W każdym z nas ma narodzić się w sercu miłość Chrystusa,
Jako taka cząstka Świętego Ducha z Trójcy Stwórcy podziału,
Jako Matki materii, nie tylko Ziemi, Ojca Ducha i Syna Człowieka.

/Co do tego nie mam pewności, ale tak próbuję to zrozumieć/


Przyłączam się do życzeń kolegi z radością - autor blogu 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz