czwartek, 7 sierpnia 2014

Ofiarowanie

 
 
 
 Jak z niego wyjść obronną ręką?
Nie da się bez ofiarowania siebie,
By duch się uwolnił z ciała musi;
Siebie ofiarować, aby sam przeżyć.

Nigdy nie rozumiałem ofiarowania w kościele..
Zawsze budziło we mnie bunt obrony osobowości,
Teraz zrozumiałem, że wszyscy żyjemy w Matriksie,
Nie tylko my jako wierni w kościołach, ale i jego kapłani.

Wszyscy mamy znamiona zaćmy Matriksu świata materialnego,
Nie ma złych przekazów proroków i objawień, są tylko dobre i złe,
Zrozumienia osobiste i ich wyobrażenia i indywidualne interpretacje!

Zdjęcie użytkownika The Mind Unleashed.

https://www.youtube.com/watch?v=EI7g3kcwbR4

Każdemu też polecam przemyślenia osobiste ks. Adama,
Jego wizje i objawienia przemawiają do mojej wyobraźni,
Osobiście koncentruję się nad ostatnią optymistyczną fazą.

Ze współczuciem myślę o tych ofiarach ciemnej strony bytu,
Zawsze mi było najciężej pogodzić się z krzyżem w kościele,
Może dlatego, że mnie osobiście przypominał o zbrodni i męce,
Nie traktowałem poważnie tego jako obraz ofiarowania za innych.

Może i dlatego, że byłem wychowany już w dwóch światach,
Jakim był czas komuny w naszym kraju i poglądów na życie,
Może i dlatego, że w życiu, z jednego przechodziłem w drugi,
Tak zapoznałem się z podstawą obu idei wiary i materializmu.

Ale na kanwie moich osobistych doświadczeń tych mistycznych,
Każdy w Matriksie jest kowalem własnego losu w zbiorowym,
A los zbiorowy jest tym właśnie Matriksem, to on nas tu trzyma.
Więc też i każdy z nas musi stanąć przed sądem samego siebie,
 Inni, a nawet święci, mogą nam pomóc otworzyć oczy na Boga!

DOBRY  WIECZÓR  WSZYSTKIM  O:)
AFIRMACJA DLA WZMOCNIENIA SWEGO DUCHA  (Y)

"Cenię siebie. Jestem piękna / piękny i czysta / czysty. Zdaję sobie sprawę jak wielkie jest moje światło i pragnę emitować go jeszcze więcej. Daję szacunek i miłość nie martwiąc się tym, co myślą inni. Kocham  i akceptuję siebie, bo jestem tym, KIM JESTEM. "

Za to rachunek sumienia jest tym ostatecznym przeglądem życia,
Łaska Boska może nas sprawiedliwie podzielić względem losu,
Nie byłoby to sprawiedliwie, aby morderców ominęła ich karma,
Nie wiem, czy bez niej umiałbym siebie za nich złożyć w ofierze?

Dlatego też podoba mi się sugestia ks. Adama: ofiary za całokształt!
To najprostsze rozwiązanie sprawy pozostawienia tego w rękach Boga!

Na pewno w Matriksie na życie duży udział ma Księżyc i jego pływy:

https://www.youtube.com/watch?v=YTeQT2wzEGo

Nie wiem, czy to nie za jego sprawą, będzie się nam hologram składał,
Przynajmniej te moje sny wskazują na to, podobnie, jak na poniższym:

http://tamar102.bloog.pl/id,342074222,title,Update-dot-Energii-MPR-rozpoczelo-sie-na-najwyzszym-Poziomie-4D-tej-Planety-Matki-Ziemi,index.html

Ta sytuacja teraz wygląda na dość poważną, aby ją lekceważyć,
Mam podobne uczucie tak jak wtedy, gdy pływałem w Bułgarii,
Sam, jak na powracających falach do brzegu, gdzie się rozbijały,
Wtedy zabawa polegała, że rosła wcześniej, tak jak gdyby za mną,
Słyszałem ją coraz bliżej jak zaczyna mnie unosić coraz to wyżej.
 
Wydaje mi się być to podobne zjawisko do windserfingu,
Jak takie zasady domina tak składających się hologramów,
Więc czuwajmy jako serfer na falę niższych hologramów.
 

 
http://www.psychedelicadventure.net/2014/01/find-harmony-balance-yin-yang-energies.html

Ofiarowywanie siebie musi zachodzić jak w harmonii,
I tylko wtedy, gdy zachowujemy reguły św. geometrii,
Każde odchylenie to nie jest jazda środkiem strumienia,
A więc to hamuje energię i jej przepływ w naszym ciele.


Ofiarowanie, to nie robienie z siebie ofiary dla sił ciemności.

To:
 
"Działajcie – róbcie wszystko,
aby zachować swój pokój, miłość, radość, równowagę
 i harmonię na tle ogólnego hałasu i masowych akcji
i na tle wszystkich ujemnych wydarzeń
prowokowanych przez siły iluzji.
 
Działajcie – przestańcie słuchać wiadomości
wypełnionych fałszywą informacją
 i energią wszystkiego iluzorycznego,
co się wydarza.
 
Działajcie – rezygnujcie z tego wszystkiego
i przydzielcie czas na odosobnienie się w przyrodzie,
aby cieszyć się nią i dziękować Ojcu."
 
Gdy jesteście spokojni, stanowicie nasze oczy i uszy, ręce i nogi,
jesteście przewodnikami Boskiej energii do tego świata!
Wtedy stajecie się naszymi najcenniejszymi współpracownikami
do przywracania pokoju, równowagi i harmonii, zakłóconych przez siły iluzji.
 
Działajcie – chrońcie Boskie zasady
i normy zachowania poprzez przestrzeganie Boskich przykazań i praw!
 
 
LEO COLLAB PIECE W/ DENNY KHURNIAWAN
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz