środa, 10 kwietnia 2013

5 wymiar i woda





Szczerze to nie zmartwił mnie facet tym, że pozostanę,
Wiedziałem od dawna, że wszystko jest w "tu i teraz",
A więc pozostaniemy tu na ziemi i w trzecim wymiarze,
A jednocześnie będziemy mogli być w naszym bez czasie!







To tak jak podczas fazy rem w trakcie snu, czy medytacji beta,
Będziemy mogli być w jednym miejscu i tu fizycznie przebywać,
A jednocześnie w nano-sekundzie przebywać, jak też i stamtąd,
Móc teleportować rzeczy przez nas wzięte, jak robił to Sai Baba.


Piaty wymiar to, to coś, co jest poza ekranem telewizora, czy sali w kinie,
Kiedy oglądamy i myślimy, że jesteśmy w treści filmu, a nie na sali kinowej,
A jak ekran gaśnie TV, czy w seansie kinowym zapalają, to jesteśmy w nim,
Musimy wyobrazić sobie dokładnie to porównanie i go odwrócić w czasie,
Jak czas rzeczywisty w kinie i poza nim do tej nanosekundy oglądania obrazu!

Można sobie samemu zrobić taką projekcję filmu w głowie w nanosekundzie,
Kiedyś jechałem Syrenką tak długo z góry na wolnym kole, że zgrzałem hamulce,
Strach i odpowiedzialność za rodzinę i siebie, już spowodowała, że jadąc tak dalej,
Znalazłem się na tapczanie w własnym domu i jeszcze raz przeczytałem instrukcję,
Mając świadomość 'tu i teraz' w samochodzie i w 'domu', tak sobie przypomniałem,
Jak włączyć ostre koło i bezpiecznie wylądować na podmokłej łące niedaleko rzeki!

Gdy zatrzymałem samochód, to byliśmy w tumanie pary od rozgrzanych felg, 
Żona mówiła, że zachowywałem się dziwnie, jakby mnie nie było i stękałem,
Trwało to dla niej kilka sekund, a dla mnie czas kilkunastu minut do czytania,
Nie odpowiadałem na pytania zaniepokojonej, szybko jadąc do B. Bystrzycy.

 

I nie tyle byłem przerażony tą sytuacją, co ile zaskoczony,
Bo cały czas się zastanawiałem, co się stało i nie wiedziałem, 
Jak mam sam to przyjąć i że nie mam komu tego powiedzieć;
Z tą sytuacją "bilokacji', w tu i teraz, i zacząłem dużo czytać,
Ale wtedy nic też nie było, poza s.f książkami Izaaka Asimowa.
Czy też Lema, więc czytałem w Brytyjskim Konsulacie co wpadło! 

Więc zacząłem się też sam zastanawiać, gdy zjawisko się powtórzyło,
Tym razem kiedy popłynąłem z góry na gorącym asfalcie w Bułgarii,
Takie to były początki zainteresowania się moją wiedzą ezoteryczną...

A teraz woda: http://www.youtube.com/watch?v=SppiDB-hmzY.

Tajemnica wody skrywa największą tajemnicę życia,
Bo w wodzie żyjemy myślimy i nosimy ją też w sobie,
Jako informację i obrazy noszą w sobie komputery...

Jesteśmy z nią i w niej i w nas, tak jak sieć informatyczna która w obie strony,
Działająca, nagrywająca i odgrywająca, te nasze głębokie i skrywane uczucia!

Jak widać można zmieniać jej strukturę świadomie własnymi i myślami pogłębiając,
Już dawno to odkryto, a ostatnio udowodnił dr. Emoto, prowadząc doświadczenia,
Z dziećmi, by uwzględnić bezstronność naszych uczuć i świeżość podejścia do wiary.
Strukturyzowana woda wpływa bezpośrednio na zwiększenie plonów naszego ogrodu.

Gdyby wiedział o tym Sokrates pewnie szybko zmieniłby strukturę cykuty i ocalił życie,
Jak to zrobili rozbitkowie na opisanej historii ich cudownego ocalenia w powyższym linku.

Zapewne tak samo Jezus potrafił zmienić wodę w wino,
Na co dzień sami zatruwamy naszą wodę w ciele i pitną,
Złością, awanturami i nienawiścią, a i nawet dla partnera,
Przygotowującego nasze bieżące posiłki, warto się modlić!

Dobre intencje działają na obie strony, dając też zdrowie,
Temu co robimy i naszemu ciału i temu kogo przytulamy,
To dlatego, dziecko skarcone, szybko biegnie do babci.

 

Więc już nie trzeba udowadniać, że każdy wybuch jakiejkolwiek bomby,
Zmienia strukturę wody na całym naszym kontynencie padają ptaki i ryby,
Całe rzesze wielorybów, delfinów gubią się na mieliznach, a ludzie chorują.

Wszystko to przenosi się przez wodę, jak przez sieć Internetu i to co piszę,
Musimy zdawać sobie świadomość odpowiedzialności za myśli i uczucia,
To wszystko jest rejestrowane, odtwarzane i wraca do nas jak bumerang! 



Według mnie każda cząsteczka wody to brama do piątego wymiaru.
Może to nieprawdopodobne ciśnienie kapilar w drzewie tu życia teraz,
Wypchnie nas dzięki wodzie do wyższego wymiaru życia jak takie robaki,
Co żyły tu na ziemi w korzeniach do korony drzewa by rozwinąć w kwiaty!





Just look at life with more playful eyes. Don’t be serious. Seriousness becomes like a blindness. Don’t pretend to be a thinker, a philosopher. Just simply be a human being. The whole world is showering its joy on you in so many ways, but you are too serious, you cannot open your heart."
Osho
Just look at life with more playful eyes. Don’t be serious. Seriousness becomes like a blindness. Don’t pretend to be a thinker, a philosopher. Just simply be a human being. The whole world is showering its joy on you in so many ways, but you are too serious, you cannot open your heart."
Osho


Śmiejmy się razem... śmiejmy się
Uśmiech to najkrótsza modlitwa
umiesz tak?
lubisz tak?
ha ha - możemy Cie nauczyć... szepczą delfiny.... ha ha
Radosnej Soboty życze -pełnej delfinich uśmiechów ♥
Zdjęcie

To my zmieniamy strukturę waszej wody byście mogli przeżyć!



http://anilalah.wordpress.com/2013/04/06/swit-sen-o-wodzie-i-mocarnej-duchem-kobiecie-uziemienie/

Wszystko zaczyna się i kończy w wodzie,
Więc nie wierzmy, że to co się dzieje teraz,
Nieszczęścia i katastrofy bez naszego udziału!

http://www.facebook.com/l/MAQFV9pGE/interia360.pl/artykul/katastrofa-po-co-to-bylo,33797

Na wszystko przez wodę mamy wpływ, a więc i na nadzieję,
Że to my mamy zrobić z tym wszystkim porządek i oczyścić;
Oceany, nasze myśli i wodę w nas, wtedy nadejdzie Nowy Świat!

Dzień dzisiejszy zapamiętam doskonale, bo oglądałem 'Ducha w Operze' Camerona,
Tym razem już do końca ten wspaniały musical przedstawiający prawdziwy teatr życia!

Tak jak w nim, tak i my żyjemy w jednym świecie, ale podzielonym,
Na aktorów żywych 3 D tych na deskach teatru i widzów w innych,
Tylko w 3D mamy materialne ciężkie stroje naszych ciał fizycznych.

W innych lżejsze pozbawione możliwości fizycznego kontaktu z innymi,
Za to możemy oddziaływać myślami na nich, jak ten tu duch w operze,
Jak i grać na ich intuicji w zależności od intencji naszych i kupowanych,
W ciemno przez nieświadomych i głupich, jak i odpowiadać sensownie,
Na zadawane nawet mądrze pytania jak to, co mogą martwi dla żywych.

Dlatego uważam, że ten musical wspaniale oddaje ducha naszych czasów
Pokazuje, że tylko dalej można żyć spokojnie w 3D gdy się pokocha inne,
Nasze wcześniejsze, a istniejące w wyższych i niższych wymiarach artefakty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz