piątek, 17 stycznia 2020

Wcielenia

 

Michael Newton podkreśla, że dzięki badaniom odkrył, że: myśli o świecie duchowym 
dotyczą prawd uniwersalnych wśród dusz ludzi żyjących na Ziemi. 

To właśnie spostrzeżenia tak wielu rozmaitych ludzi przekonały mnie, 
że ich twierdzenia są wiarygodne. 
 
[…] zbieżność ich relacji wraz ze świadomością tego, co robię w mojej pracy z hipnozą, kontynuowanie jej oraz jednoczesne prowadzenie własnych badań, 
ostatecznie doprowadziło mnie do punktu, w którym mogę dziś śmiało powiedzieć, 
że wierzę w moc wyższą ode mnie – w źródło wszelkiego życia oraz inteligencji.
Sednem całej tej koncepcji reinkarnacji jest zmierzanie do osiągnięcia stanu doskonałości. 
Do ponownego połączenia się z tym źródłem, z którego pochodzimy.


wędrówki-dusz.jpg

Moje osobiste doświadczenia potwierdzają badania hipnozy regresyjnej,
Sam osobiście na początku nieświadomie korzystałem z metody autosugestii.

Jak jesteś gotowy na takie doświadczenia przewodnik je ci udziela,
Po porostu zadajesz sobie w myślach pytanie i samo przychodzi.


regresja.jpg

 Tak kiedyś kiedy drążyłem ten temat będąc sam w Krynicy Zdroju,
Zafundowałem sobie jedenaście wcieleń po kolei w dwóch tematach.

W związku z wykonywanym zawodem i sytuacją w rodzinie,
W czterech z nich byłem w stosunkach powiązanych rodzinnie.

W siedmiu pokazano mi uczestnictwo w historycznych wojnach,
Wszystko to było z sobą w ścisłych związkach wypływających...

Tak samo celu, konsekwencji działań i uczuć jak i powiązań,
Wynikających jeden z drugiego w zależności od możliwości.


 Wyciągnąłem wnioski i zacząłem poszerzać świadomość,
W ten sposób zdobywasz własne zaufanie i wiarę w Boga.

Bez jakiegokolwiek wyobrażenia o nim, a jedynie zaufania,
Odrzucenia ślepej dotychczas wiary w cudze wymysły umysłu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz