środa, 1 stycznia 2020

Teraz

 Obraz może zawierać: roślina, drzewo, na zewnątrz i przyroda

Przyszłość jest przeszłością już uleczoną. 
Przyszłość to przeszłość z aniołem u boku.
Jeśli wszystko jest w teraz to i moje dzieciństwo,
Nie zawsze łatwe, bo przeplatane i czasem wojny.

Czy teraz jestem byłym aniołem dla samego siebie w dzieciństwie,
Wszystko jest tu możliwe bo jesteśmy przecież też wielowymiarowi.

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

 Czy ja w tu i teraz 2020 roku mogę zmienić dawną traumę i uleczyć?
Wszystko na to wskazuje, wedle treści ostatniego Shoudu Adamusa: 


 'Wchodząc w 2020 rok powiem, że znam daty waszego Urzeczywistnienia, 
a właściwie daty, kiedy uświadomicie sobie swoje Urzeczywistnienie. 
Rzecz w tym, że już jesteście urzeczywistnieni, ale nie zdajecie sobie z tego sprawy.'

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba

Nie urzeczywistnimy innych, bo możemy tylko siebie uzdrowić,
Warto zacząć od myśli Adamusa i taką falą przelecieć dzieciństwo.

Jesteśmy panami wszystkiego co nasze, jak i czasu,
Jesteśmy we wszystkich liniach obecni więc można.

Gdy uleczę w ten sposób traumy z dzieciństwa, 
Odbiją się echem uzdrowienia po wszystkich ...

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Nagle, jak gdyby bez powodu poczuję się lepiej i wolny,
Bo wystarczy przy tej fali jedynie głęboko oddychać...

Gdy tego nie zrobię teraz, to jutro nie będzie za późno,
Czas jest tylko pojęciem oddzielenia, a więc zrób to!

Obraz może zawierać: 8 osób

Inni w tym procesie się nie liczą, odgrywają swoje role,
Każdy ma swój własny ekran postrzegania z maskami ...

A więc nie słuchaj podszeptów z ekranu, chyba, że odpowiedzi,
Na własne zadawane pytanie w duchu jako znaki nietypowe ...

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Życzę wszystkim moim czytelnikom pozytywnego postrzegania,
Wtedy reszta życzeń sama się spełni jak za czarodziejską różdżką.

Oczywiście nie tylko w nadchodzącym 2020 roku,
Ale już na stałe bez ocen i sądów, bo nie będą nasze. 

Obraz może zawierać: 1 osoba


Tylko w 'tu i teraz' na to można sobie pozwolić,
Bo tylko w teraz to, co być powinno, wychodzi.

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba

Jesteśmy coraz bliżej prawdy o iluzji...
Napisałem dzisiaj do koleżanki refleksję:
/autor blogu/ 

'Witaj już w Nowym Roku, bo podobno będziemy już z ciałem nieśmiertelni,
 Ale ja nie wiem jeszcze, czy go tu zostawię jak stary płaszcz, czy skórę węża?

Przyszła mi taka refleksja z byłą żoną, która pamięta teraz nie wszystko świadomie 
I wybiera, co pamiętać, czy tak jak Anię, córkę z drugiego małżeństwa jako dziecko.

Ania widząc ją na zdjęciach /tą pierwszą/, 
Mówiła wskazując palcem, to 'Mama'
/przy tej drugiej/

Cała teraz moja trójka dzieci jest w W-wie, 
A więc gdyby Ania spotkała się teraz z nią...

 To jakby ją Zosia odebrała? bo nie pamięta rozwodu ze mną, 
Więc przypuszczam, że może nie pamiętać też utraty dziecka.

Czy moją obecnie córeczkę nazwałaby teraz też swoją córką? 
Może w tym ciekawym roku da się to sprawdzić jakoś w realu ...

Pewnie tak by było, wtedy gdy mamy jeszcze zachowaną pamięć przedurodzeniową,
 Może jak Zosia nie pamiętać naszego rozwodu, to może nie pamiętać utraty dziecka?'


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz