wtorek, 14 stycznia 2020

Myśli, nie tylko dnia...

Obraz może zawierać: noc i niebo
Obraz może zawierać: tekst „Czym są twoje myśli? Strumieniem energii przepływającym przez twoją głowę. Czym są twoje emocje? Strumieniem energii przepływającym przez twoje serce. Mamy galopujący umysł, byśmy nie widzieli ciszy własnej świadomości. Mamy trudne emocje, byśmy nie rozpoznawali w sobie źródłowego światła serca. Wyciągnij wnioski.”


No cóż, więc jest jeden wniosek, jestem strumieniem swoich myśli,
A, że moje myśli i innych są iluzją mojego samopoczucia i chwili...

To wniosek następny, że jestem w iluzji postrzegania ich w chaosie,
Własnym i 7 mld innych zakłócających moje jako kroplę w oceanie.

To do ekranu postrzegania, bo w sobie jestem samoświadomością,
Uwięzioną w iluzyjnym ciele, bo tak zostałem tu zaprogramowany!

Obraz może zawierać: noc, na zewnątrz i przyroda

Teraz poczułem się jak jajo zniesione w kosmosie możliwości,
Muszę ustalić reguły przetrwania i zacząć tego doświadczać.

Potem zapłonąć do drugiego jak ja człowieka,
By poczuć również, co on do nie czuje i myśli.

Obraz może zawierać: w budynku

Myśl nas stworzyła za sprawą energii jakiego Źródła,
Nie warto dociekać czym jest i gdzie się znajduje teraz.

Mam czas aby do niego wrócić i lepiej dalej doświadczać,
Tak teraz za sprawą myśli przy zamkniętych oczach marzę.

Obraz może zawierać: tekst

- A jeśli pewnego dnia będę musiał odejść? 
 spytał Krzyś, ściskając Misiową łapkę.

- Co wtedy?

- Nic wielkiego. - zapewnił go Puchatek. 
- Posiedzę tu sobie i na Ciebie poczekam. 
Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika.

Obraz może zawierać: noc

Podobno teraz i nie za sprawą bajki Puchatka będziemy mogli,
Wszystko zmienić, ale najpierw postrzeganie i oczyścić myśli ...

Wtedy za sprawą nowej energii będą się materializowały natychmiast,
To dlatego boję się oczy otworzyć, nie dlatego, że zniknie świat doczesny.

 Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, niebo i na zewnątrz

Ale z tego powodu, by nie stworzyć jak ten poprzedni z chaosu,
Bo teraz rozumiem mistrzów wschodu samotnie medytujących ...

Jest mi teraz przyznaję już dużo łatwiej, bom i nie młody,
Chaos zmysłów już nie robi takiego zamieszania w umyśle.

 Obraz może zawierać: niebo

Dalej nie wiem co ja będę tworzyć i mam cichą nadzieję,
Że podobnie jak w szkole przy tablicy będzie gumka myszka.

Na razie czuję się jak plemnik tuż przed wytryskiem,
Bo co innego jazda na dwóch łyżwach postrzegania...

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

A co innego po dwunastu nitkach i pewnie w każdą stronę,
Czuję, że nie mnie to ogarnąć i zostawię to wyższej Jaźni.

Nie wiem jak wy, ale ja czuję się podekscytowany tą sytuacją,
Podobno jesteśmy w oku cyklonu przemian nowej energii...


Obraz może zawierać: niebo

No cóż, jeśli jestem jak kurczaczek tuż przed wykluciem z jaja,
Wiec jestem już optymistą patrząc jak on sobie szybko poradził...

Idę spać... już 23.23 dziwne, dawniej było 11.11 za dnia ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz