niedziela, 5 stycznia 2020

Spokój


Obraz może zawierać: tekst

Kocham ciszę przyrody, bo jej odgłosy nie traktuję jako hałas,
Codziennie jadę rowerem niezależnie od pogody do swego lasu.

Nie jest mój, ale czuję się jak u siebie i czuję że jestem akceptowany,
Choć teraz nikt mnie głośno nie wita tak, jak zawsze ptaki i owady ...

Obraz może zawierać: tekst i na zewnątrz

Wiem, że ta cisza jest ich jakby spowolnionym oddechem bytu i moim,
Nauczyłem się też jadąc, gdy naciskam pedałami oddychać przeponą.

Zauważyłem też, że podobnie jak w medytacji nie zwalnia to krążenia,
Mam tylko problem ze stopami, bo mi nieomal zamarzają na kamień...

Obraz może zawierać: drzewo, roślina, niebo, trawa, kwiat, na zewnątrz, przyroda i woda

Dlatego wolę lato i nie mogę się doczekać już wiosny,
Wtedy przyroda zajmuje się sobą i nie zwraca uwagi.

Milknie, aby wysiadywać nowe pokolenia już w ciszy,
Tak jak ja teraz zimą słucham swojej muzycznej ciszy.

Obraz może zawierać: drzewo, na zewnątrz i przyroda

Sam nie wiem jak, ale spokój wewnętrzny gasi gwar nawet miast,
Czymś zirytowany podnoszę słuchalność o parę oktaw i decybeli.

Cieszę się nową ścieżką rowerową do Kamienia Śląskiego,
Nawet żartowałem z robotnikiem, że ją wykonuje dla mnie.

Śmiał się ze mną, kiedy mu powiedziałem, że sobie ją zażyczyłem,
A on na to, żebym dalej tak robił, aż pociągną ją do samego końca ...

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, niebo, drzewo, na zewnątrz i przyroda

Oddaję pokłon naturze w ciszy i robotnikom nie przeklinającym,
Świat mam nadzieję się zmienia, bo i moje też jego postrzeganie.

Nie oglądam żadnych wiadomości publicznych w tv,
Czasami przyrodnicze filmy i serial M - jak Miłość.

Obraz może zawierać: 1 osoba, noc

W duchu udaję, że mam towarzysza jak i przewodnika,
Oglądającego moje małe wyprawy i słuchającego myśli.

Wiem, że bierze on czynny udział w tym co piszę i podsyła fotki,
Same jakoś się pojawiają i podobnie myśli, do przelania na blogu.

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, ludzie stoją, ocean, niebo, woda, na zewnątrz i przyroda

Spełnia też rolę zastępczą wyrosłej jako już pannicy córki,
Ale właśnie to ona była pierwszą moją inspiracją - 4 latka.

Te moje dwie pasje ona i pisanie splotły się na stałe jak dwie nitki DNA,
Nawzajem się inspirując, podobnie jak dwie półkule mózgu w głowie...

Podobnie tak jak wcześniej współudział w budowie szpitala i od 'zera',
Dopiero potem, gdy stres mija docenia się udział w procesie tworzenia.

Obraz może zawierać: chmura, niebo, na zewnątrz, przyroda i woda

Z czasem zaczyna się widzieć już całość 'dzieła',
I nie tylko zewnętrzny obraz, ale i ludzi za nim!

Potwierdza to fakt, że się raz w roku spotykamy...
Jak i to, że nas wspólny entuzjazm połączył razem.

Obraz może zawierać: góra, niebo, przyroda i na zewnątrz

Tak to widzę z perspektywy czasu....

Obraz może zawierać: 1 osoba


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz