wtorek, 21 stycznia 2020

Brama

Obraz może zawierać: chmura, niebo i noc

Czy istnieją bramy czasowe, czy czasoprzestrzenne,
Podobnie jak wrota i czarne dziury te znane fizykom?

Według mnie istnieją wszędzie i w każdej najmniejszej komórce materii,
Podobnie i w atomie w formie struktury siatki pola elektromagnetycznego.

Brak dostępnego opisu zdjęcia.


Zachowuje to pewną gęstość i ścisłość energii w formie materii,
Na wyższym poziomie częstotliwości jeszcze bardziej subtelną.

Podobnie jak powyżej samolot nie utrzyma się w powietrzu,
Musi opaść niżej i wylądować w większej gęstości na ziemi.

Brak dostępnego opisu zdjęcia.
   

W makrokosmosie widać to wyraźnie, że siatka przyjmuje kształt dysku,
Im bardziej zagęszczona energia materii przyjmuje kształt kuli jak ziemia.

Gdy schodzimy poniżej poziomu materii do atomu staje się pustym atomem,
Co ciekawe w 98% i zapewne gęstym dla następnego poziomu rozrzedzenia.

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

To takie moje wcześniejsze rozważania, które doprowadziły mnie do tego,
Że znalazłem się w szpitalu po to, aby mnie pokazać to jeszcze dokładniej.

Po zabiegu wszczepienia kardiowertera byłem jakiś czas znieczulony fentanylem,
Stąd pewnie było łatwiej mi zobaczyć całkiem na jawie siatkę jak firankę z oczek.

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Zawisła przede mną w sposób naturalny, bo gdy leżałem na łóżku szpitalnym,
Widziałem ją bielusieńką i żywo reagującą na dotyk wyciągniętej do niej ręki.

Szybko ją cofnąłem i stwierdziłem, że reaguje na moje myśli,
Zbliża się lub oddala i w zależności powiększa lub zmniejsza. 

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Wtedy jak pamiętam, te oczka kojarzyłem jako Kwiaty Życia Melchizedeka,
Szybko zrozumiałem widząc te artefakty, że nie byłem w tym odosobniony.

Teraz już po latach jak sobie przypominam mogłem zobaczyć coś co jest kwiatem,
A zarazem tym wszystkim co opisują inni, jako bramy, wrota czasu i czarne dziury.

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Wąż połykający własną ogon to symbol świętej geometrii zwijania,
Jak kłębek nici czasu stanowiący ten jeden wszechświata kłębek bytu.

Ścianki nici czasu oddzielają nas jak powięź od siatki elektromagnetycznej,
Ale po moich doświadczeniach z nią wierzę, że możemy w niej podróżować.

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

W zasadzie tak wpadając w oczka, to wlatywałem do innych światów równoległych,
Świadomością, która jak się potem okazało była widoczna, jak u nas UFO na niebie.

Powoli wszystko zaczyna się jak gdyby układać, że wraz z naszym rozwojem,
Chęciami i zainteresowaniem poszerzamy świadomość do jej stopnia widzenia.

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Zapewne tak samo jest mówiąc: jak na górze tak na dole w cudzysłowie,
Rozdzielają częstotliwości wibracji postrzegania makro i mikrokosmosu.

 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz