piątek, 10 stycznia 2020

List

Obraz może zawierać: roślina, kwiat i przyroda

 Drodzy rodzice: Poszedłem mieszkać z moją dziewczyną. 

Wiem, że mam zaledwie 14 lat, ale jestem szalenie zakochany! 
Nie przedstawiłem Jej Wam wcześniej, ponieważ wiem 
jakie macie uprzedzenia co do wytatuowanych prostytutek, ale się mylicie! 

Mimo tego że jest o 20 lat starsza, to bardzo mnie kocha, 
i zaproponowała wspólne zamieszkanie w swojej przyczepie kempingowej. 
Tam właśnie będziemy wychowywać dziecko którego się spodziewamy. 

Mamy nadzieję odwiedzić Was 
pewnego dnia z dziećmi, 
których chcemy mieć dużo. 
Nie chodzi tylko o seks! 

Chcemy dać Ci wiele wnuków właśnie teraz, 
gdy jej AIDS nie jest jeszcze w bardzo zaawansowanym stadium. 
Irina zasługuje na to, i na wiele więcej! 
Otworzyła mi oczy i teraz wiem, że marihuana nie jest taka zła. 
Uprawiamy ją niedaleko kempingu 
i sprzedajemy ćpunom w zamian za kokę, dropsy i kwasy.

Przesyłamy całusy i pozdrowienia.
Wasz zawsze kochający Krzysio.

PS: Wszystko jest kłamstwem! Jestem w domu babci Krysi. 
Chciałem żebyście zrozumieli, że bywają w życiu gorsze rzeczy niż to, 
że Wasz syn ma w szkole zagrożenia z 6 przedmiotów. 
Dajcie mi proszę znać kiedy będę mógł bezpiecznie wrócić do domu. 📤
 

ODPOWIEDŹ OJCA:
Drogi Krzysiu, Jestem tak zniesmaczony, 
że w przypływie szaleństwa rozwaliłem młotkiem do mięs twoje Play Station. 
Przejechałem też kilka razy moim Jeepem po twoim rowerze i elektrycznej hulajnodze. 
Spaliłem w kominku firmowe ubrania. 
Udostępniłem również twoje zdjęcia nago na Instagramie i Facebooku, 
i zrobiłem kilka fałszywych wpisów, sugerujących że jesteś gejem.

PS: To wszystko kłamstwo. 
 Chciałem ci uświadomić że na świecie są gorsze rzeczy 
niż wpierdol który ci spuszczę jak wrócisz do domu!

Z niecierpliwością czekam na ciebie.
Tata.

Obraz może zawierać: tekst „JEŚLI MÓGŁBYŚ POZBYĆ SIĘ JEDNEJ RZECZY z TEGO ŚWIATA co BY BYŁO ?”


Wyrzuciłbym ekran tak zamykając oczy,
Aby wszystko powoli ułożyło się samo? 

Przestając grać w łapki oraz oceny innych,
By zacząć wszystko sam w sobie na nowo?

A teraz sobie uprzytomnij, że to co czujesz zmysłami zewnętrznymi,
Czyli to co widzisz na ekranie rzeczywistości możesz poczuć w sobie.

Wtedy też wewnętrznymi zmysłami uczuć możesz je zmienić,
Tylko w taki sposób możemy tworzyć świat na nowo w sobie.

Tylko wtedy zacznie się przejawiać najpierw wokół nas,
W naszej rodzinie, potem okolicy, w państwie i narodzie.

Nie zmienimy tego krzycząc w Parlamencie jeden na drugiego,
Nawet poprawiając zburzony budynek, nie będzie służył długo.

Możemy jedynie leczyć przyczynę choroby w sobie,
A nie 'lecząc' i znosząc jej objawy na zewnątrz ciała.

Wracając do pojęcia porównania do oceanu naszych w nim kropli,
Zmienić ocean mogą tylko krople, i tak samo komórki nasze ciało.

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, tekst „Masz więcej mocy niż Ci się wydaje oni zaś boja się dnia w którym to odkryjesz”

A tajemnice kreacji są takie proste i niezauważalne:

https://tamar102a.blogspot.com/2020/01/fizyka-kwantowa-realizacja-marzen.html

Kiedyś sam się przekonałem o takim działaniu jak Placebo,
No bo trudno samemu sobie wmówić, że woda to lekarstwo..

A na moje pytanie po latach pacjenta, który zawsze czekał na mnie,
Powiedział, że sam nie wie, ale jak ja mu dawałem to działało lepiej.

Zawsze stał przed okienkiem, by nikt inny tylko ja mu lek wydał,
A więc pracownicy przychodzili do mnie, by powiedzieć, że czeka.

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i tekst

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz