niedziela, 12 stycznia 2020

Smoki


Obraz może zawierać: na zewnątrz

Smoki reprezentują tę naszą dotychczas ukrytą moc twórczą,
Od 2012 roku już przechodzimy z nią na wielowymiarowość...

Z uwagi na legendy to nie mamy po nich dobre wspomnień,
Palono dawniej ludzi głównie, którym one im służyły mocą ...

Obraz może zawierać: niebo, chmura, na zewnątrz i przyroda

Smoczej energii nie da się wytłumaczyć w 4D,
Ale to co się po nich zachowało to tylko metafora.

W rzeczywistości smok jest symbolem mocy i siły, co oznacza stabilność,
Fakt, że jest to energia stwórcza złożona w siatce krystalicznej Ziemi Gai!

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Smoki są pełne ogromnej mocy. 

Jest to niezmiernie intensywna i pełna mocy świadomość, 
A więc pozwalająca potęgą myśli odmieniać prawidła fizyki. 

Pochodzi z tego samego Źródła Stwórczego i jest nie do zatrzymania.
Nie wiedząc wcześniej o tym ludzie stworzyli o niej smoczą legendę.

Obraz może zawierać: noc i woda


Wyobraźmy sobie teraz dawniej ludzi i tych którzy wyprzedzali swoją epokę,
W sytuacji krytycznej stresu, czy zagrożenia śmierci, użyli ją nieświadomie.

Aby to wytłumaczyć posłużę się własnym przykładem z dzieciństwa,
Wpadłem w złość, gdy kolega zeskoczył z deski na której się bujaliśmy.

Upadłem podcięty na własny nadgarstek, ale podniosłem się szybko i,
Tak rzuciłem w niego kamieniem, że trafiłem w głowę tuż nad okiem. 

Obraz może zawierać: niebo i chmura

Po czym obaj znaleźliśmy się w szpitalu po drugiej stronie ulicy,
On z opatrunkiem, a ja z ręką w gipsie, a wtedy to była normalka.

To nie poczucie winy mną wtedy wstrząsnęło, ale siła i precyzja,
Zapamiętałem ją do teraz z przerażeniem i to co we mnie wstąpiło?

 Obraz może zawierać: noc

Teraz to już wiem, czym jest w nas ukryta siła smocza,
Podobnie już jako dorosły podniosłem bok samochodu.

Gdy usłyszałem przechodząc jęk sąsiada leżącego, gdy puścił mu lewarek,
A on pod nim leżał, całe szczęście, że z kołem, więc go trochę przydusiło.

Nie mniej, to tylko ja wtedy wiedziałem, co sam poczułem,
A nie jestem siłaczem czy ciężarowcem, bo to była energia.

Brak dostępnego opisu zdjęcia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz