środa, 14 listopada 2018

Tworzenie


Obraz może zawierać: tekst

Trudno nam uwierzyć, że jesteśmy twórcami takiego obrazu jak nasz kosmos,
Szczególnie, gdy od dzieciństwa nie mamy świadomości współuczestniczenia.

Jeszcze trudniej zrozumieć, że mamy w nim konkretny udział,
Od zarania, czyli od początku istnienia kosmosu jako całości.

Obraz może zawierać: tekst 
Na dodatek wszystko to już było, a my to wszystko odtwarzamy,
Ażeby był jeszcze weselej, tylko po to by sobie go przypomnieć. 

Ale żeby było jeszcze fajniej stworzyliśmy czasoprzestrzeń,
A w niej wybieramy niby przypadkowo jego jakąś odmianę.

Obraz może zawierać: niebo, chmura, góra, na zewnątrz, przyroda i tekst

Za sprawą energii uwagi tak jak pędzla, a właściwie to zdrapki,
Zdrapujemy coś co nas inspiruje od wewnątrz i się tak objawia.

To się daje jakoś zrozumieć, ale gorzej z naszym otoczeniem ludzi,
Na prowokujące pytanie dostajemy od ludzi podobną odpowiedź.

 Obraz może zawierać: na zewnątrz

Gorzej z wydarzeniami odpowiadającymi na nasze wcześniejsze myśli,
Najczęściej o czym myślimy to zapominamy, bo myślimy o czym innym. 

Życie w czasoprzestrzeni to weryfikuje na bieżąco jak i odkłada,
Gdy chcemy co innego bardziej aktualnego i jak gorące bułeczki.

Obraz może zawierać: noc

Podobno tworzenie zaczyna się i kończy w sercu energetycznym,
Widocznie tam jest ośrodek twórczy jak i centrum energetyczne.

To coś takiego jak kamera odtwarzająca film gotowy rzeczywistości,
Przez filtr kalejdoskopu zmian jak w ognisku rozszczepianych myśli.

Obraz może zawierać: noc

Podobno jest obserwator i obiekt jako ekran w kinie,
A my już świadomie i nie, zmieniamy go na bieżąco.

Kiedyś jeszcze młody zamiast patrzeć się jak inni na obraz,
Zamykałem oczy lub się odwracałem by sprawdzić co knują.

Wyobrażałem też sobie, że jestem sam w jakimś filmie i szukałem obserwatora,
Potem zobaczyłem, że nie tylko ja, kiedy zobaczyłem film z Jimem Carreyem. 

/Truman show/


Obraz może zawierać: 1 osoba

Reasumując, żeby stworzyć coś własnego to trzeba film odpuścić,
Aby leciał oryginalny i poddać się duszy całkowicie bez korekty...

Włączyć intuicję jednocześnie wyłączając rozum oceny i powoli nią malować,
Tak jak to czynią prawdziwi malarze, albo dzieci i od tak po prostu tchnieniem

z serca ...

 Obraz może zawierać: 1 osoba, uśmiecha się, tekst

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz